Shelfen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tengte jeg skulle prøve meg på et nærbilde av en kongle Tror kanskje kontrasten i fargene ble litt vell mye for orginalen, derfor redigerte jeg et extra bilde med varmere kontraster Orginalen: Redigert Verson (1): Hva synest dere? Andre gangen jeg motar kritikk her. Endret 12. mai 2020 av Shelfen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 unnskyld... er ikke for å fornærme deg, men den konglen minnet meg litt om en hunde bæsj men jeg likte bedre den første versjonen enn den redigerte Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Det hadde hjulpet å få konglen litt mer i fokus ja...ellers er det ufokuserte gresset rundt OK. RandiA Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 sorry for jeg ikke har svart tidlgere. Bruker å leke meg litt rund med kameraet til jeg kommer over noen "rare" bilder. @ ole_marius hunde bæsj kan du si, tar det med godt humør. :!: @ RandiA Jeg er Amatør til å fokusere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå