Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble for en uke siden anbefalt denne nettsiden hvor man lett kunne starte en mix på css som var VELDIG nyttig for meg... Jeg brukte siden ca en gang til dagen for å spille noen mixer, men da jeg skulle åpne siden for noen dager siden ville ikke siden komme opp :(. Jeg bruker google chrome og der kommer det opp: "Oops! This link appears to be broken." når jeg går innpå siden(har også prøvd med internett explorer). Jeg vet at det er riktig adresse, men jeg kommer bare ikke inn :( Andre venner av meg kommer inn på siden, men ikke jeg... Noen som vet eller har noen ideer om hva jeg kan gjøre?

Takker for svar på forhånd! :D

Endret av ---Help---
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer inn, Har du prøvd å bruke firefox? Jeg bruker dette og kommer inn ;)

Hvis du har lyst til å spille mix på css, last ned mirc :) veldig fint program for folk som vil spille mix på css osv.

Endret av tdon
Lenke til kommentar

Hvis du har lyst til å spille mix på css, last ned mirc :) veldig fint program for folk som vil spille mix på css osv.

Jeg glemte å si ifra om at det virket igjen ja :blush: , men det mirc greiene, hvordan hvirker det og hva er det?

Lenke til kommentar

Jeg glemte å si ifra om at det virket igjen ja :blush: , men det mirc greiene, hvordan hvirker det og hva er det?

Hehee :) Det er et litt avansert program, men hvis du har tenkt å bli god i css, bør du sette av litt tid til å utforske mirc. Det er ikke et CSS program, det er et program der du snakker med andre osv.

Du finner mer info ved å gå på hjemmesiden deres. klikk her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...