Gå til innhold

Butikkpris på PS3 - Anbefaling av spill?

NekoJ

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg planlegger å kjøpe meg en PS3, og foretrekker å kjøpe dyre elektroniske artikler i butikk, og ikke over nett. Er det noen som har oversikt over hva PS3 koster i de forskjellige store elektrokjedene (Elkjøp, Spaceworld, Expert etc.)?

Lurer også på om jeg vil merke stor forskjell på medfølgende (scart?) kabel vs HDMI-kabel på 32" HD-Ready tv? Verdt å legge noen ekstra hundrelapper i det?

Endret av NekoJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at digitalimpuls har 80GB utgaven til 3300. Som han over sier, kjøp billig HDMI kabel. Clas Ohlson har de billigste, og de er akkurat like bra som de dyrere. Digitalt er digitalt, ikke tenk på versjon stempling og merke.

Lenke til kommentar

Jess, da ble det PS3 på meg. Store prisforskjeller var det. Jeg kjøpte fra Gamestop for 3300,-. Spaceworld spm ligger 10 meter unna solgte den til 4200, mens Expert også ligger på ca 4000.

Kjøpe også HDMI, og alt er bare fryd og gammen.

Lenke til kommentar
Jess, da ble det PS3 på meg. Store prisforskjeller var det. Jeg kjøpte fra Gamestop for 3300,-. Spaceworld spm ligger 10 meter unna solgte den til 4200, mens Expert også ligger på ca 4000.

Kjøpe også HDMI, og alt er bare fryd og gammen.

Gratulere :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, har fått et par gode dager med maskinen nå, og begynner å tenke på nye spill. Jeg har NBA Live 09, og låner COD4 hos en kompis, og har lastet ned noen demoer. Jeg er glad i skyting, motorsport og annen sport, alt under den forutsetning at det er realistisk. Alt utenomjordisk er uinteressant. Spillet må også gjerne være bra 2-4 player.

Lenke til kommentar

LittleBigPlanet og Uncharted må du prøve før du gjør noe annet, etter min mening. De er helt fantastiske begge to. Uncharted er litt kort, men du får Platinum versjonen av spillet på www.play.com for 150 kr... Så det er verdt det.

Lenke til kommentar

anbefaler deg Devil May Cry 4 pga: er veldig bra story og bra gameplay,hack and slash er fett. man lager til komboer for å drepe enemies og man kan få forskjellige våpen og oppgradere..ganske morsomt

ville ikkw anbefale fifa 09 hvis du ikke er fotball freak

KZ2 er sikkert morsomt hvis du liker FPS,jeg synes FPS bør holde seg på PCen.

Heavenly Sword: det er bra story,gameplay og man kan lage til komboer her også.

Gran Turismo 5prolouge er ganske fett.er must for gran turismo fans,har ikke spilt det enna selv,men driver med på GT3.

Ridge Racer 7: er ganske morsomt hvis man liker bilspill,mye drifting og nitro og timing av svinger osv:p...er sikkert mange andre bra som jeg ikke har nevnt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...