Heineoen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei! Får ikke installert Live Messenger på build 7000.. Kommer til 90% før den feiler.. Finnes det noen alternative msn klienter? Takk!.. Lenke til kommentar
Cassul Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei! Får ikke installert Live Messenger på build 7000.. Kommer til 90% før den feiler.. Finnes det noen alternative msn klienter? Takk!.. Sjekk at alle drivere er instalert. Skriv device manager på startmenyen. Hadde tilsvarende problem på en laptop i går. Etter alle drivere ble oppdatert og instalert så funka det bra. Kjører selv rc 32 og rc 64 bit uten problemer. Så er sikkert bare en bagatell Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hei! Får ikke installert Live Messenger på build 7000.. Kommer til 90% før den feiler.. Finnes det noen alternative msn klienter? Takk!.. Sjekk at alle drivere er instalert. Skriv device manager på startmenyen. Hadde tilsvarende problem på en laptop i går. Etter alle drivere ble oppdatert og instalert så funka det bra. Kjører selv rc 32 og rc 64 bit uten problemer. Så er sikkert bare en bagatell Skjønner ikke hvilke drivere det kunne være.. Alt er installert og fungerer som det skal.. Dette er feilmeldingen jeg får.. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Fikk nesten samme feilen igjen Lenke til kommentar
madmats Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Prøv å avinstaller Windows Live (alt du finner som har med Windows Live å gjøre altså) med microsoft sin cleanup utility (den skal vistnok fikse feil i windows innstaler): Windows Installer Cleanup Utility edit: det er kanskje liten vits da du sikkert ikke har windows live liggende inne under installerte programmer.. ? sørg for at alle programmer og evt brannmurprogramvare er slått av og prøv å installer på nytt. Evt kan du prøve å starte windows i sikkermodus med nettverk og installere defra.. Endret 9. mai 2009 av madmats Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Gjeler ikke bare live messenger har jeg funnet ut.. Får samme feil på Paint.NET og Nokia Pc Suit også.. Noen sammenhenger? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gjeler ikke bare live messenger har jeg funnet ut.. Får samme feil på Paint.NET og Nokia Pc Suit også.. Noen sammenhenger? Tror jeg også fikk den feilmeldingen en gang når jeg brukte 7000. Måten jeg fikset det på var å formatere PCen. Du kan jo laste ned 7100 og oppgradere fra 7000, selv om det er en vanskelig måte du må gå da, så jeg ville bare lastet ned 7100 og formatere hele PCen Eventuelt kan du dele hardisken i to og legge alle dine filer og slikt på den ene delen av hardisken (rundt 10-20gb) så formaterer du resten av hardisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå