Tunky Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Heisann. Jeg valgte å lage denne tråden. Jeg forsto utifra Norskeksamen 2009-tråden at noen hadde lyst å diskutere hvordan det gikk og sånn. Jeg tenker da at det er greit å holde dette i en egen tråd, fordi folk faktisk kan trenge hjelp fortsatt. Det er jo fortsatt 1 tekst igjen etter i morgen. Da ville eventuelt rop om hjelp blitt borte i alle stilene og "Det gikk bra/dårlig"-diskusjonene. Jeg oppretter denne tråden nå, fordi jeg ikke har tid i morgen tidlig. Når jeg er ferdig har antagelig noen andre blitt ferdige og kommet hjem. Da hadde de postet i den andre tråden hvis vi ikke hadde hatt denne. Ikke post her før etter eksamen, da, folkens! Endret 7. mai 2009 av Knewt Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takk, du minnet meg på...... AT DET ER FRI I MORGE <3 Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gikk utrolig bra! Over alle forventninger! Fikk 5/6! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva faen, Tardface? Norskeksamen begynte jo offisielt for 40 minutter siden... Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gikk utrolig bra! Over alle forventninger! Fikk 5/6! Wtf? Norsk eksamen begynte jo etter du postet.... Og du får ikke karakter med en gang... de må jo "rette" den først? O.o Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Haha, jeg bare tulte med dere Tror ikke det gikk så bra heller.. :/ En 3'er kanskje.. Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er ikke det sånn at man får karakterene samtidig som vitnemålet? Isåfall er det en god stund til... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Er ikke det sånn at man får karakterene samtidig som vitnemålet? Isåfall er det en god stund til... stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå