Requi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har en HTML bok som heter: "HTML For The World Wide Web | 5th Edition" - Copyright © 2003 Elizabeth Castro Jeg har ikke begynt å lese den by the way. Er dette en god bok å lese for å lære seg HTML? Eller finnes det bedre bøker til den jobben? Tenker å starte med å lese HTML i ferien, da jeg kan disponere mye tid til læring. Kom med erfaringer etc til en HTML nybegynner (me). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eg fann mykje informasjon på HTMLDog. Det var egentleg nok for meg, då HTML er særdeles enkelt. Ein forstår det straks fort. Videre såg eg noko på ei bok kalla CSS Mastery, men fann egentleg mest ut sjølve, eg fekk berre eit spark bak av denne. Tror ikkje du treng ei heil bok for å vere ærleg. Lukke til! Lenke til kommentar
aCa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har ikke noe tips til bok, men etterhvert når du begynner å bruke html vil jeg sterkt anbefale w3schools.com. Glimrende side for oppslag av xhtml og css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå