Ckitano Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi er 10-15 gutter som har et lite prosjekt vi har kommet opp med. Ideen er at vi skal møte opp på Oslo s kl 07.00 om morgenen og ta et random tog til et sted i Norge. Blir vel mest sannsynlig bergen, stavanger, Kristiansand noe i den duren hvertfall. Vi skal ha med oss et viss antall kroner på turen også. Alt skal filmes og lages til en morsom "reiseserie" Slags "paradise hotel PARODI" vi har ikke bestemt oss for om vi skal lage en parodi på et reiseprogram eller om vi skal være oss selv og gjøre det vi vil. Uansett så trenger vi noen tips til hva vi kan finne på i denne byen vi kommer til.. Noen eksempler er feks : at vi skal være fotballsupporter for den byen vi kommer til, altså møte opp på hjemmekamp og støtte hjemmelaget fullt ut! Vise våre ferdigheter innen humor eller noe lignende med gatemusikk / dans / sang.. Dette var noen eksempler på hva jeg mener med gjøremål. Håper noen orker å ta seg tid til å komme med forslag for å gjøre serien / Turen morsom og spennende Takk på forhånd Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Høres ut som et spennende prosjekt, elsker selv å ta en del ting på sparket. Føles mer levende da. Hadde det vært meg, så hadde jeg ikke tatt bare en togreise, men kanskje heller bare trekke lodd noen ganger og havne på noen mindre steder. Finnes mye gøy man kan finne på bare man har fantasi. Spasere litt rundt i naturen, og små steder. Prøve ut lokale varianter av mat og slikt. Vet ikke hvor lang tid dere har satt av til det, men. Får også kjøpt sånne Scandrail-billetter. Så reiser du fritt rundt i Skandinavia. Bare kreativiteten stopper dere. Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Ja vet Men det er første gangen vi gjør det så vi tar bare toget, hehe. utrolig kult med sånne reise. Vi har ikke noen spessiell tidsgrense for å si det sånn. Blir spennende å teste ut større turer osv i løpet av årene Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med å kontakte Linda Eide? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gøy å reise "på sparket" ja. Jeg og en kamerat var ute å kjørte en gang, så fikk vi lyst til å reise til Amsterdam. Spøkte litt, fant ut at vi ikke skulle noe denne uken uansett, og satte kursen sørover, gjennom Danmark; Tyskland; Nederland; Belgia; Luxemburg og til slutt til Frankrike. Tror vi planla omtrent 5 minutt, ikke hadde vi kart heller. Gøyal tur. Lykke til. Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Gøy å reise "på sparket" ja. Jeg og en kamerat var ute å kjørte en gang, så fikk vi lyst til å reise til Amsterdam. Spøkte litt, fant ut at vi ikke skulle noe denne uken uansett, og satte kursen sørover, gjennom Danmark; Tyskland; Nederland; Belgia; Luxemburg og til slutt til Frankrike. Tror vi planla omtrent 5 minutt, ikke hadde vi kart heller. Gøyal tur. Lykke til. Haha, og det gikk bra elleR? Hørtes skikkelig fett ut egentlig og veldig "risikabelt" hehe Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Hva med å kontakte Linda Eide? Helt ærlig jeg aner ikke hvem Linda Eide er.. men etter å ha googlet henne så skjønner jeg hvorfor du foreslo det, hehe. Godt forslag! (om du var seriøs) Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, gikk fint det. Alle disse landene er jo like trygge som Norge. Det eneste som var litt drit var at det var vanskelig å skaffe sted å bo i Amsterdam, alle hostelene var fullbooket, så vi måtte sove to netter i bilen. Vi fikk en del parkeringsbøter òg. Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, gikk fint det. Alle disse landene er jo like trygge som Norge. Det eneste som var litt drit var at det var vanskelig å skaffe sted å bo i Amsterdam, alle hostelene var fullbooket, så vi måtte sove to netter i bilen. Vi fikk en del parkeringsbøter òg. hehe, parkeringsbøtene var jo litt kjipt da Men regner med at dere fikk en opplevelse ! Må testes ut! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Helt ærlig jeg aner ikke hvem Linda Eide er.. men etter å ha googlet henne så skjønner jeg hvorfor du foreslo det, hehe. Godt forslag! (om du var seriøs) Var mest ment som spøk, men det skader ikke å sende en mail. Ser absolutt ikke bort fra at hun svarer. Regner med at du finner adressen på NRK Hordaland. Det er også en mulighet for at du finner "Norsk Atraksjon" på NRKs nett-TV. Sam Endret 9. mai 2009 av SamBell Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Helt ærlig jeg aner ikke hvem Linda Eide er.. men etter å ha googlet henne så skjønner jeg hvorfor du foreslo det, hehe. Godt forslag! (om du var seriøs) Var mest ment som spøk, men det skader ikke å sende en mail. Ser absolutt ikke bort fra at hun svarer. Regner med at du finner adressen på NRK Hordaland. Det er også en mulighet for at du finner "Norsk Atraksjon" på NRKs nett-TV. Sam hehe regnet vel med det.. Får sjekke ut denna dama da, men skulle vel likt å fått noen tips fra noen litt mer "moderne" folk da But thanks anywayz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå