Gå til innhold

[Løst]Gaming Skjerm (?")

Anbefalte innlegg

Da skulle jeg gjerne hatt en gaming skjerm :)

Er ikke 17" eller 19" det beste for gaming ? Vertfall det jeg har hørt !

Hva er forskjellen mellom CRT og LCD ? Hvilken er best til gaming ?

Tenkte noen kunne komme opp med forslag (ikke alt for dyr) :thumbup:

Siden jeg ikke fikk verken visninger eller svar på "skjerm tråden" valgte jeg å flytte den hit. Håper det ikke er noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gaming skjerm ja, hmm.

Det har ikke noe å si hvor stor '' skjermen din har, men hvor godt du bruker øynene dine når du spiller, noen klarer seg fint med 14'' og noen må opp i 24'' Dette er helt opp til deg å velge. Nå som jeg har spilt med 19'' i alle år, så er jeg storfornøyd ihvertfall.

Jeg selv liker de BENQ skjermene veldig godt, og vil anbefale deg Benq 22'', 5ms, 1920x1080 resolution, til en veldig god pris.

Lenke til kommentar

CRT gir deg 100HZ++ muligheter, noe som er helt utrolig digg på spill som cs osv. Men CRT er ganske så utdatert.

Jeg ga ikke slipp på CRT skjermen min før jeg sluttet med cs, per idag sitter jeg med 22" BENQ og er utrolig fornøyd med denne skjermen. Helt utrolig deilig å spille nye spill på og blir en helt annen opplevelse når du spiller med ganske høye oppøsninger :)

Lenke til kommentar
Gaming skjerm ja, hmm.

Det har ikke noe å si hvor stor '' skjermen din har, men hvor godt du bruker øynene dine når du spiller, noen klarer seg fint med 14'' og noen må opp i 24'' Dette er helt opp til deg å velge. Nå som jeg har spilt med 19'' i alle år, så er jeg storfornøyd ihvertfall.

Jeg selv liker de BENQ skjermene veldig godt, og vil anbefale deg Benq 22'', 5ms, 1920x1080 resolution, til en veldig god pris.

Jeg så på den BenQ 22"n. Så ut som folk ikke likte den så godt ?

Lenke til kommentar

Folk på komplett.no sier det meste. Noen ganger ser det jo ut som folk gir karakter 1 fordi de bare ser utseendet på produktet. De har ikke testet det engang. Hva folk på komplett skriver gir jeg bare blanke i. Sjeldent dem er alvorlige virker det som.

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...