deathshot Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Fint belte, logoflash thou. Jeg ville vært mye mer villig til å kjøpe det om det hadde vært clean't, altså uten krokodillen, evt en bitteliten krokodille som er vanskelig å se, kvalitet ligger i detaljene Edit: On Topic, du får vel mest sannsynlig kjøpt dette på Lacoste's nettbutikk eller som noen over har sagt i bogstadveien. Som denne? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Mye bedre! Men det koster 80 dollar da. Noe som vil tilsi en pris på ca. 500 kroner. Jeg synes det faktisk var veldig pent Endret 9. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg likte også det siste beltet du postet, og kunne kanskje tenkt meg å bruke det til dressen. Men det ser vel ut til at det er litt for bredt? DenneDette var jo også veldig kult. Det kan vel diskuteres.. Det ble litt "too much" for min del Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vær så snill å ikke bruk det belte til dress Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du skal få ønsket ditt oppfylt Tror jeg går for noe alà dette Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe, takk skal du ha Likte det første beltet du postet, er ikke helt fan av "mønsteret" som er på det siste. Skal ut og kjøpe belte til uken, så får se om jeg finner det. De pleier hvert fall å ha et greit utvalg av Tiger-belter på 4men, så jeg finner nok noe liknende Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det mønsteret så jeg faktisk ikke Da ble den plutselig litt mindre pen. Men ToS slår aldri feil på enkle å fine belter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå