mX mann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har noen tips om hvordan man kan trene for og få mer muskler i nakken? Føler jeg liksom att jeg henger litt etter akkuratt der og att liksom mange av rygg øvelsene ikke tar så bra på nakken. Gode tips? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Først og fremst, trener du markløft? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Først og fremst, trener du markløft? Jess, men føler ikke helt att den tar så bra i nakken, bare strekker den ut liksom hviss du skjønner? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv forskjellige variasjoner av shrugs og se om det funker. Unngå å gjøre den tullete rullebevegelsen man ofte ser andre gjør. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv forskjellige variasjoner av shrugs og se om det funker. Unngå å gjøre den tullete rullebevegelsen man ofte ser andre gjør. Ja det er en øvelse jeg har nedprioritert, før prøve og kjøre litt mer av denn i tiden fremmover og se om det hjelper;) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 PÅ lock-out i stående i markløft, ikke gjør det nybegynnertullet med å vippe hele overkroppen bak, men trekk skuldrene bakover å press brystkassa frem! Gir litt ekstra latstrening. Stangroing (pendlay eller yates) er bra trening for nakkemusklene, stående skulderpress\MP funker også fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå