MrEvil Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har problemer med å få instalert windows 2000 Pro eller windows Xp.. pc'en finner ikke cd'en når jeg skal instaler den ved å la seden starte opp av seg selv... har prøvd å instaler med å bruke en botupp disk, men der for jeg feilen at windows kan ikke instalers i dos... kan noen hjelpe meg,har hørt at man må stille noe i biosen... har stilt at cd rommen skal starte først i biosen. Hjelp, Hjelp Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 På http://www.bootdisk.com kan du laste ned boot disk med cdrom support. Hvis du går inn i I386 katalogen på Win2000/WindowsXP cd'n og kjører winnt.exe så kan du installere Windows. Lenke til kommentar
greker Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Boot maskina med win98 oppstartsdisket. Kjør winnt.exe Husk å kjøre smartdrv.exe ellers innstalasjon går tregt. Lenke til kommentar
MrEvil Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Takker for alle svar, skal prøve det... hvorfor må jeg kjøre smartdrv.exe og hvor ligger den fila... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 er av og til litt lurt å sjekke i biosen at CD-ROM er første boot device Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå