abreham103 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hei, jeg har hatt en pc i 3 år nå. Og det går ikke and å lade batteriet. og når den blir hardt belastet slår den seg av av seg selv. Dette begynner å gå meg på nervene. Jeg har også kjøpt ny lader, men det hjalp ingenting. Så jeg pratet med en venn og han sa det kunne være laderingnangen som er ødelagt. Er det noe måte å finne ut om det er batteriet eller inngangen? Takk for alle svar Lenke til kommentar
espenae Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 du kan prøve et make batteri på pc'en å se då.. vist du skla finne ut om det e inngangen så må du åpne pc'en og komme der ned på hovedkortet... jeg hadde en packardbell som jeg løsnet den pinnen i pc'en (lade inngangen) då ødla jeg den helt og jeg måtte bytte hovedkortet for 4000+++(jeg kjøpte bare nye pc) Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 hehe takk for svaret:D tester det så fort jeg får sjansen;D Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Siden din laptop er 3 år gammel og den slår seg av når den blir belastet, så er problemet høyest sannsynlig kjølesystemet som ikke er i orden. Da alle moderne laptop har sensor som gjør laptop slår seg av, eller restarter hvis den blir overopphetet for å unngå brann etc. Rengjør kjølesystemet, eller hennvend deg til produsent for reklamasjon. Endret 8. mai 2009 av Game-master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå