Ronny#1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Etter jeg innstallerte win 7, går hdd nesten hele tida? kun små opphold innimellom....... Skal det være sånn? Hvis så, klarer jeg ikke leve med det. Er det bare i begynnelsen, eller vil det være slik i 1 år? Lenke til kommentar
macbeev Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Etter jeg innstallerte win 7, går hdd nesten hele tida?kun små opphold innimellom....... Skal det være sånn? Hvis så, klarer jeg ikke leve med det. Er det bare i begynnelsen, eller vil det være slik i 1 år? Enkelt og greit, sjekk hva du har av RAM, er det mindre enn 1gb vet du grunnen. Er prosessoren en PIII har du også en grunn. Ellers kjører Win7 greit på 2GB Ram Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Samme opplevelsen her, knatret utrolig mye i begynnelsen, mistenker nesten at det er noe automatisk defragmentering som pågår. Ble litt mindre etterhvert, men i forhold til Vista er det *mye* mer. P.s: 8GB RAM, Quadcore@3,66GHz. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Har dualcore 2,66 og 3gb minne,så det er ikke maskinen det er no feil på. Tror det blir avinstall av win 7....ble ikke spesielt imponert akkurat.... Vista funker UTMERKET hos meg.....i 2 år nå Dessuten store problemermed å konfigurere rett format på 50"(hdmi) og analog 19" flatskjerm samtidig. INGEN probs med det i Vista...... Lurer nå på om den derre Win 7 er så bra somalle fanboys vil ha det til Endret 7. mai 2009 av Ronny#1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Helt normalt. Den vil gjøre det i en periode. Det er fordi den indekserer innholdet på harddisken din (Vista har også dette). Søkingen etter filer og programmer går dermed raskere. Trenger ikke bekymre deg om tap av ytelse. Det bruker nærmest ingen nevneverdige ressurser. Dessuten store problemermed å konfigurere rett format på 50"(hdmi) og analog 19" flatskjerm samtidig.INGEN probs med det i Vista...... Det er nok et driverproblem... Endret 7. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Indekserer vilt på 3 TB mener du? Jaja................ Har alle siste driverne installert jeg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nei, den indekserer det som er satt i indekseringslisten. Åpne kontrollpanelet og skriv "index" så velger du indexing option. Der er listen. Library legges blant annet der. Så om du har linket opp mange mapper tar det en stund. Selv om du har de siste driverne betyr ikke at de er fri for feil. Endret 7. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har alle siste driverne installert jeg Om du har installert de selv kan det være problemet. Win7 skal finne driverne selv, de du har installert er mest sannsynlig ment for Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå