sandydandy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg tipper han har foreldre som også er medeier i hunden Han snakker så mye om at det er hans hund, at jeg egentlig spør litt på trass, eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Det er en familie hund... Og vi har gjort det ganske bra med han synes jeg, men han har en tendens til å stikke av vist jeg åpner døra og skal ut så vi må løpe langt kansje 3 timer å vente på han ... det eneste som er irriterende er at han ikke vil lære triks jeg har holdt på i mange måneder på å prøve å lære han dekk men han kan bare sitt og da må jeg ta godbiten så høyt over hodet at han må sette seg for å se.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 nei jeg mente ikke at jeg satt på ræva hele dagen me vis det trengs så gjør jeg ikkenoe av det er stort sett ute hee dagen å skater:P ikke misforstå .. og forresten max er et dovendyr sover nesten 24/7 eller så sitter han oppe i det høye vinduet og spionerer på naboen Aha. Trodde han var en hund jeg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg tipper han har foreldre som også er medeier i hunden Han snakker så mye om at det er hans hund, at jeg egentlig spør litt på trass, eller hva jeg skal kalle det. Jeg fikk meg hund til konfirmasjonen for ni år siden. Selv om det var min hund, hadde også foreldrene mine et ansvar Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 nei jeg mente ikke at jeg satt på ræva hele dagen me vis det trengs så gjør jeg ikkenoe av det er stort sett ute hee dagen å skater:P ikke misforstå .. og forresten max er et dovendyr sover nesten 24/7 eller så sitter han oppe i det høye vinduet og spionerer på naboen Aha. Trodde han var en hund jeg. kikke i vinduet etter ting utenfor det digre vinduet daa jeg bare sa spionere for tull.. men det skjønte du nok Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jada. Men jeg tror ikke at vi på forumet kan hjelpe deg noe særlig egentlig. Spør mammaen din, hun er sjef. Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 nei jeg mente ikke at jeg satt på ræva hele dagen me vis det trengs så gjør jeg ikkenoe av det er stort sett ute hee dagen å skater:P ikke misforstå .. og forresten max er et dovendyr sover nesten 24/7 eller så sitter han oppe i det høye vinduet og spionerer på naboen Aha. Trodde han var en hund jeg. kikke i vinduet etter ting utenfor det digre vinduet daa jeg bare sa spionere for tull.. men det skjønte du nok Trur han meinte at han trudde det var ein hund fordi du kallte det "dovendyr". Som nettopp ikkje er ein hund. Forresten så ville eg ikkje anbefalt å få fleir dyr, meir arbeid enn du trur, du vert lei, så må foreldra ta seg av dei, så blir foreldra dine sinte og sure og klagete. Slår aldri feil den der=) Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 taranteller og skorpioner skal være i terrariumet sitt , ikke rundt omkring. det er greit at man tar dem ut en gang i blandt. kanskje 3-4 ganger i året. de er ikke noe "kose" dyr vel hvis du skal ha rotter så må jeg si (etter egen erfaring) at det er " mye" jobb. for det første: 1. BØR ha to da rotter er veldig sosiale dyr. 2. hvi du skal ha dem på rommet kommer du antaglivis få en del søvnløse netter da dem er nattdyr. 3. bør renses to ganger i uka da dem stinker veldig mye og hanrotter pisser jævelig mye det er jo selfølgelig mye fint med dem også som at dem er smarte og sosiale dyr. jeg er egentlig ganske sikker på at du vil bli lei dem etter kort tid. jeg har selv hatt rotter siden september 08 og må si at jeg angrer litt på kjøpet, har hatt en del søvnløse netter og sover pr.tildags med hørselværn om natta og vinduet oppet 24/7. selv etter rensing lukter det og men hjelper med vinduet åppet men lukker jeg det begynner det å stinke igjen etter kort tid. men som sagt er det er det mye positivt om rotter også Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ingenting som sier at man kun kan "kose" med en tarantell tre ganger i året. Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er ingenting som sier at man kun kan "kose" med en tarantell tre ganger i året. neinei, men tarantella er ikke et "kosedyr" , man skal ikke akkurat ha den ute en gang om dagen, tella bør håndteres minst mulig. om man har familie eller venner på besøk man vil vise den til dem så syns jeg det er greit, men ikke for å ha de som et " kosedyr" Lenke til kommentar
Siv-berit Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Med MASSE godbiter og MASSE tolmodighet kan du lere en hund nesten alt :-) tok 20min å lære bikkja mi triks (Spill død, Rull rundt osv) Det er MINST like morro som noe annet dyr ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå