Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Når syns dere man kan flytte sammen med kjæresten sin?

Det finnes såklart ikke noe fasitsvar på dette, så er intressant å se hva dere andre brukere mener om saken =)

Tenker nå på hvor lenge man burde ha vært sammen og sånt.

Endret av Nickless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre spørsmål:

Stoler du på hun?

Orker du å være med hun 3-4-5-6-99 dager i strekk?

Er hun ryddig og en person du kunne tenkt deg å bo med?

Har du råd?

Jeg ville sagt at dere MINST burde være sammen i 2 år om du/dere er under 20-22 år..

Lenke til kommentar

Jeg mener det at det ikke har noen betydning hvor lenge der har vært sammen. Så lenge du trives sammen med dama, og tror at det kommer til å fungere så er det ingenting som setter forholdet mer på prøve. Fungerer det ikke så er det vell bare til å flytte ut igjen, og du er en erfaring rikere.

Lenke til kommentar

Altså, min "deffinisjon" av spørsmålet er vel at du/dere/hvem som helst burde være sammen i minst noen år (og jeg snakker minst 2 som nevnt, helst 3). Begge burde stole fult og helt, snakke lenge og dypt om dette. Begge to (ikke minst du som spør) må VITE at dere kommer til å bo sammen og være sammen etter dette...ja. Det var vel det?

Å ja! Begge to må føle at det å flytte sammen har sin intensjon. Man flytter ikke sammen bare fordi man "har vært sammen lenge". Da ønsker man at å se hverandre til alle døgnets tider

Lenke til kommentar

Det skader ikke å vente.

Jeg for en synes tanken på å overnatte hos kjæresten er mer unik og spennende enn å dele(eie) samme seng.

Rutine er reaktivt.

Det er også en viss risiko for å at dere isolerer dere. Det er kjipt for vennene deres. Tro meg... ;)

Lenke til kommentar

Vel, hadde min kjære og jeg kunnet velge, så ville vi nok ha gjort det etter et par måneder. Pga studier var vi nødt til å vente ca. 6-7 mnd. Så det finnes jo ingen fasit, handler vel om hva man er moden for selv, og hvor man "er" i forholdet sitt i forhold til f. eks det å stole på hverandre, usikkerhet, følelser osv.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Jo da det finnes fasit svar og her er det: Så lenge du elsker å være med henne og vil ha henne nær deg heile tiden, og begge føler det sånn....

vanskligere er det ikke:P føler du det er rett så er det rett

Vel, på en måte er det da ikke noe fasit som Brutal_mann sier. Når man føler at man elsker noen osv er jo opp til hver enkelt, så det er ikke noe fasitsvar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...