Gå til innhold

BK: Det var den elven da...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig pent. Forgrunnen er skarp og fin, om bakken ved siden av fossen også burde vært helt skarpt er jeg ikke helt sikker på om jeg mener, kanskje det kunne vært motsatt slik at fossen var motivet mer enn bakgrunn?

Men dette er nå bare synsing og tankelek med bildet ditt. Jeg syns det er pent som det er, og tenker egentlig bare litt rundt det. Jeg kunne kanskje også tenkt meg å sett dette motivet tatt med en litt kortere lukkertid slik at måten vannet faller i fossen kommer mere med i bildet. Man ser det jo litt av det nå og, men jeg tenker meg iallefall at man kan få sett mer der. (Altså at fossen enda er slørete).

Lenke til kommentar

Syntes bilde er godkjent, er litt trolsk lissom,MEN jeg tror det kunne blitt enda bedre hvis du hadde vært litt nærmere bakken, noe som kunne gitt litt mer dybde i bilde!!

 

Er jo bare å ta turen tilbake og prøve, hvis mulig?

 

Uansett, fint motiv!!=)

 

Edit: hvor langt lukker tid brukte du her forresten!?

Endret av dan83
Lenke til kommentar
Syntes bilde er godkjent, er litt trolsk lissom,MEN jeg tror det kunne blitt enda bedre hvis du hadde vært litt nærmere bakken, noe som kunne gitt litt mer dybde i bilde!!

 

Er jo bare å ta turen tilbake og prøve, hvis mulig?

 

Uansett, fint motiv!!=)

Det ville blitt svært vanskelig da elven plutselig blir over en meter dypere. Det betyr at jeg må sette stativ og kamera i vann, noe som er uaktuellt. Uansett takker jeg for tips :)

Lenke til kommentar
Syntes bilde er godkjent, er litt trolsk lissom,MEN jeg tror det kunne blitt enda bedre hvis du hadde vært litt nærmere bakken, noe som kunne gitt litt mer dybde i bilde!!

 

Er jo bare å ta turen tilbake og prøve, hvis mulig?

 

Uansett, fint motiv!!=)

Det ville blitt svært vanskelig da elven plutselig blir over en meter dypere. Det betyr at jeg må sette stativ og kamera i vann, noe som er uaktuellt. Uansett takker jeg for tips :)

 

hmmm...ser jo grunt ut i forgrunnen der, hva med å kanskje prøve å gå bitte litt nærmere fossen? Men da får du kanskje ikke med trærna!?

Lenke til kommentar
Håper ikke du mener at dette bildet var dårlig, Fredderen?

Jeg personlig liker bildet. Lang lukker kler bildet. Trolsk, som allerede er nevnt. Og nydelige farger og fin skarphet.

:thumbup:

Ikke dette nei, hadde jeg selv vært missfornøyd ville jeg aldri ha postet det. Var nok bildene tatt nærmere fossen jeg mente.

Takk for kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...