marsy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hei, må ha nytt digitalkamera etter at min kjære fujifilm f30 har avgått med døden helst et kamera rundt 2000kr, men kan strekke meg litt lenger. Det viktigste for meg er at bildene er gode og klare, og at det er god autofokus. Frister mest med Canon eller Fujifilm. Canon Ixus 870IS har fått gode omtaler. Er det det beste jeg kan få i den prisklassen, eller er det noe annet jeg burde vurdere? Endret 7. mai 2009 av marsy Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei, må ha nytt digitalkamera etter at min kjære fujifilm f30 har avgått med døden helst et kamera rundt 2000kr, men kan strekke meg litt lenger. Det viktigste for meg er at bildene er gode og klare, og at det er god autofokus. Frister mest med Canon eller Fujifilm. Canon Ixus 870IS har fått gode omtaler. Er det det beste jeg kan få i den prisklassen, eller er det noe annet jeg burde vurdere? Hvorfor ikke gå for Fujifilm F100fd eller F200EXR. Begge har stor sensor og har kommet godt ut i tester. Er det forresten mulig å kjøpe ditt ødelagte F30 ? Jeg trenger muligens noen reservedeler til mitt Lenke til kommentar
marsy Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hei, må ha nytt digitalkamera etter at min kjære fujifilm f30 har avgått med døden helst et kamera rundt 2000kr, men kan strekke meg litt lenger. Det viktigste for meg er at bildene er gode og klare, og at det er god autofokus. Frister mest med Canon eller Fujifilm. Canon Ixus 870IS har fått gode omtaler. Er det det beste jeg kan få i den prisklassen, eller er det noe annet jeg burde vurdere? Hvorfor ikke gå for Fujifilm F100fd eller F200EXR. Begge har stor sensor og har kommet godt ut i tester. Er det forresten mulig å kjøpe ditt ødelagte F30 ? Jeg trenger muligens noen reservedeler til mitt har sendt deg melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå