Mettemor68 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei Skal til USA og drasse med meg data x 2 og mye fotoutstyr. Vi trenger derfor omformer til å lade opp alt utstyret vårt og lurer på om noen kan anbefale en eller vet hvor vi får kjøpt? Vi må kunne lade opp flere ting om gangen. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 De aller, aller fleste duppedigser tar både 110 V og 220 V nå til dags, sjekk på laderen eller hvis det er separat strømforsyning hva som står der før du kjøper en omformer. Lenke til kommentar
Mettemor68 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 De aller, aller fleste duppedigser tar både 110 V og 220 V nå til dags, sjekk på laderen eller hvis det er separat strømforsyning hva som står der før du kjøper en omformer. Ja, når jeg ser på ladere så ser jeg at det står input: 100 - 240V på alt jeg har tenkt å ha med, så da trenger jeg bare andre plugger? For der bruker man vel ikke de vi har, tror jeg....Takk skal du ha Thunderhead. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En slik universalplugg (ser ut som et piggsvin med forskjellig plugger i alle retninger) fåes kjøpt på enhver flyplass. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei. Du trenger et reiseadapter, det kan man kjøpe for eksempel hos Clas Ohlson (husk å kjøpe en som er beregnet for USA/Canada spesifikt, eller bare en universell en). Har du mye utstyr er det like greitt å fikse en standard norsk grenuttak med mange kontakter som du så kobler i reiseadapteren (bare husk at den fortsatt går på 110 V og alt som kobles i må være kompatibelt med det). Lenke til kommentar
Mettemor68 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Nei. Du trenger et reiseadapter, det kan man kjøpe for eksempel hos Clas Ohlson (husk å kjøpe en som er beregnet for USA/Canada spesifikt, eller bare en universell en). Har du mye utstyr er det like greitt å fikse en standard norsk grenuttak med mange kontakter som du så kobler i reiseadapteren (bare husk at den fortsatt går på 110 V og alt som kobles i må være kompatibelt med det). Vil det si at jeg kan bruke en helt vanlig skjøteledning (med flere uttak)for så å sette på en USA-adapter på den? Det er jo veldig enkelt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå