xcitu Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei. Er det noen som vet hvor/hvordan jeg kan få tak i Windows XP Prof. 64 bit? Og hvor mye vil det koste meg? Takker for svar. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) samtlige webshop har den, hvis du gidder og søke komplett, netshop, PS. osv pris ca 1300kr Endret 7. mai 2009 av JuBi Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har ikke funnet 64 bit, kan du gi link? Har søkt en del, men søkene mine har vært misslykket. Takk for svar btw. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Finnes kun i OEM-utgave: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309922 Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Takk!! Har aldri tenkt noe over "OEM", så lurer på hva det innebærer når du sier at den finnes "bare i OEM utgave". Er det noen fordeler/ulemper? Ser at det er engelsk utgave, for å få norsk så er det vell bare til å installere norsk språkpakke fra Microsoft sine sider? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du finner denne utgaven "rundt om kring" med et kjapt umoralsk google søk. Men å anskaffe moder-sofwaren på den måten er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Litt meningsløst å kjøpe XP 64-bit til 1400 kr når en får Vista 64-bit billigere og ikke minst Windows 7(RC) gratis i et år. Lurer egentlig litt på hva som fikk deg til å rette blikket mot XP 64-bit i utgangspunktet? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Vell, jeg har alltid likt XP og ikke likt Vista. Fikk nettop en større oppgradering enn det jeg trodde, ble 6 GB minne istedet for 4 GB så tenkte jeg kunne like så godt utnytte det. Ang. "umoralsk søk" Selvsagt kan jeg det, men når det kommer til operativsystem så liker jeg å være på den lovlige siden, kan ikke tenke meg hvor pissed jeg hadde blitt om noe fucka seg bare pga. det. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ang. "umoralsk søk"Selvsagt kan jeg det, men når det kommer til operativsystem så liker jeg å være på den lovlige siden, kan ikke tenke meg hvor pissed jeg hadde blitt om noe fucka seg bare pga. det. Jupp, fullstendig enig i den Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pass på at det finnest XP-x64 drivere til all maskinvaren din, eller i alle fall det av maskinvare som er viktig for deg å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå