Gå til innhold

[Løst]Har noen en Xbox 360 overføringskabel kit

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurte på om noen hadde en Xbox 360 overføringskabel kit liggendes som jeg kunne låne eller få. Jeg har nylig kjøpt meg en Elite, så trenger denne kabelen for å overføre dataene på min gamle 20 gb HDD over på den nye. Jeg har bestilt en ny gratis fra Microsoft men hørt om folk som har ventet alt fra 2-8 uker på denne.

Hvis noen har så send meg PM, jeg gir gjerne ut noen DVD filmer som takk hvis dette er ønskelig :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring MS support, så ordner de for deg.

Jeg bestillte transfer kit i oktober 2007, hørte aldri noe mer til kittet (bestillte via brev med det offisielle skjemaet).

Når jeg ringte for å bestille service på min Elite i fjor ettersommer, så spurte supportmannen om jeg hadde byttet maskin siden sist, da forrige service var på en 360 pro. Han spurte så om jeg ville ha tilsendt et transferkit gratis.

Jeg har forsåvidt ikke brukt mitt kit ennå, men skal nok få gjort det en gang i tida...

Lenke til kommentar
Ring MS support, så ordner de for deg.

Jeg bestillte transfer kit i oktober 2007, hørte aldri noe mer til kittet (bestillte via brev med det offisielle skjemaet).

Når jeg ringte for å bestille service på min Elite i fjor ettersommer, så spurte supportmannen om jeg hadde byttet maskin siden sist, da forrige service var på en 360 pro. Han spurte så om jeg ville ha tilsendt et transferkit gratis.

Jeg har forsåvidt ikke brukt mitt kit ennå, men skal nok få gjort det en gang i tida...

Jeg tror du kan få en overraskelse da. Transfer kit skriver over det du har på harddisken fra før om jeg forstod instruksjonene som kom med korrekt. Derfor brukte jeg min release xbox frem til jeg fikk kittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...