pxK Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Som emnet sier så funker ikke Java i firefox av en eller annen grunn. Når jeg starter noe som bruker java så forblir "Java" området blank og ingenting kommer opp. Det rare er at det funker fint i Internet explorer 8. Har netttop formatert pc over til win7 men hadde samme problem når jeg hadde vista på pc'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I firefox går du til adressen http://java.com Last ned filen og lukke firefox. Kjør den filen som ble lastet ned... Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kjører du NoScript i FF? Isåfall deaktiverer den all script på nettsia du besøker. Du kan velge å tillate scripts på sia ve å høyre-klikke på sia -> for så å velge hvilket nettsted du vil tillate script(s) i fra. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Nei men jeg bruker adblock plus. Etter litt googling så er viser det seg at det er på grunn av adblock. Men hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Deaktivere adblock for siden java.com gå til http://java.com og på den siden velger du at adblock ikke skal gjelde for den siden. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ikkje 64Bits vel? banna litt over vista 64 bits og FF sin javastøtte. Om det er same problemet så må du kopiere nokre dll-filer (np***.dll) frå bin-katalogen til JRE (java) til firefox sin plugin-folder. Då skal javastøtten vere på plass. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Kjører Win7 64bit atm. Skal prøve ut litt senere ikveld da jeg skal ut snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå