Solarstone Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 husker en gang for lenge lenge leeeeeeeeenge siden når jeg kjørte win95 og skulle ha mere plass , så gjorde jeg noe i defrag eller noe ..husker ik helt men gjorde noe under system innstillinger ..konverterte fra et format til et annet som da ga meg (tilnærmet dobbelt med plass) jeg vet jo nå at winXp kjører på FAT-32 ..men er det noen andre Formater WinXp kan kjøre på slik at min 60 gb Hd blir større? vil så gjerne ha mere plass.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 NTFS er jo et forslag ja, selv om jeg tviler på om det vil gjøre så fryktelig stor forskjell. Mitt forslag er at du kjører XP's diskoppryddning evnt kjøper deg en ny HD. 120 GB disker får du til under 1000-lappen idag. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 takker for et sjapt svar..tror jeg går for en ny Hd idag jeg.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei Du gjorde nok ikke noe i defrag tror jeg, men du komprimerte nok disken din slik at du fikk frigjort plass i W95. Hvis det da ikke var Drivespace du brukte. Du har komprimeringsmuligheten i WXP også. Vet ikke hvor mye plass du kan få frigjort, men det er jo eventuelt bare å prøve. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 det var nok diskkomrimering du drev på med ja, men husk at dette gir kraftig nedsatt ytelse på hd Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 det var nok diskkomrimering du drev på med ja, men husk at dette gir kraftig nedsatt ytelse på hd Jepp... men jeg hadde nok fortsatt satt en knapp på en ny disk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå