brodrister Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg sitter på en aspire 6920g og sliter litt med å finne drivere til blu-ray spiller, SD-kortleser, fingerprint-leser og volum/media-touchkontroll.. har noen funnet drivere til dette eller vet om noen gode sider hvor jeg kan finne det? har googlet meg nesten i hel!! Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv å last ned radarsync ( google det ), og det vil søke gjennom pcn din om du mangler noken drivere. Dog det er rart du ikkje får dei gjennom windows update. Lenke til kommentar
brodrister Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Eg skal prøve det.. satser på at det virker Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Eg skal prøve det.. satser på at det virker Du får komme med ein tilbakemelding på om det funker da Endret 7. mai 2009 av robert166 Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har Acer 5920g , og alle hardware-drivere var ferdig installert etter første boot, uten at jeg måtte gjøre noe som helst. Til og med alt av spesialknapper. Ble helt sjokkert over hvor enkelt win7 er! Burde være det samme med 6920. Lenke til kommentar
brodrister Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Eg installerte alle driverne som radarsync fant, men det var ingen der for mediakontrollen, blu-ray spilleren eller kortleseren. Jeg merket og nå at "scrollingen" på siden av touch-paden ikke virker.. og det suger jo "litt".. Eg fikk installert en bunch med drivere til forskjellige ting, men ingen til akkuratt de tingene eg trengte. Merker egentlig ingen forskjel fra før eg installerte driverne Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Eg installerte alle driverne som radarsync fant, men det var ingen der for mediakontrollen, blu-ray spilleren eller kortleseren. Jeg merket og nå at "scrollingen" på siden av touch-paden ikke virker.. og det suger jo "litt".. Eg fikk installert en bunch med drivere til forskjellige ting, men ingen til akkuratt de tingene eg trengte. Merker egentlig ingen forskjel fra før eg installerte driverne Har du funnet vista drivere til denne pcn? Desse vil nok funke, men du må passe på at du innstallerer rett ( har du 32bit, funker ikkje 64bits drivere, du må ha 32 bits driver på 32 bits operativsystem ) . Endret 8. mai 2009 av robert166 Lenke til kommentar
Wolden_91 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg har en 6935G jeg hadde også problemer med drivere, men så installerte jeg vista og alle drivere og oppgraderte til win7, da funket de ;-) Mikael Wolden Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 jeg har en 6935G jeg hadde også problemer med drivere, men så installerte jeg vista og alle drivere og oppgraderte til win7, da funket de ;-) Mikael Wolden Snålt, for når du formaterer vil alt på partisjonen du formaterer slettes, og når du da innstallerer eit OS på nytt, må du igjen innstallere alle driverene. Men prøv å innstaller driverene som skal innstallerest på Vista. Har du win7 x64 bits, innstallerer du Vista x64 bits drivere. Samme med 32 bits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå