Sp1ke Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Heisann! Har problemer med å få min Samsung SH-S223Q til å fungere skikkelig. Problemet er at den klarer ikkje å lese DVD-er skikkelig (har kun lagt merke til problemer med dual-layer). Då tenker eg ikkje på heimebrente, men slik som at den klarer ikkje å lese av Fallout 3 (PC-spill) eller 24 (kjøpt serie på dvd-plater). Det som er litt spesielt er at den klarer delvis å lese platene. På 24 CDene klarer den dei to første episodene (to av fire). Med Fallout klarer den å åpne den og begynne ting, men får støtt lesefeil. Er dette noko eg kan prøve å ordne med, eller må eg klage til nettbutikk? Den vart kjøpt i oktober 2008. Endret 7. mai 2009 av Spikend Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hadde nettopp et lignende problem med BRENNING av DVD-plater. En hel masse feilbrenninger begynte å oppstå. Monterte ut brenneren og tørket av laserhodet (linsen) med svak sprit. Spilleren = god som ny! Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde nettopp et lignende problem med BRENNING av DVD-plater. En hel masse feilbrenninger begynte å oppstå. Monterte ut brenneren og tørket av laserhodet (linsen) med svak sprit. Spilleren = god som ny! Kan jo prøve. Spilleren er jo ikkje spesielt gammel sånn at den har støva ned akkurat menne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå