Partlow Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Oko, tenkt å mekke meg et fancy belte, men skal ærlig innrømme jeg er rimelig amøbe på moter og har aldri brukt belte noe særlig tidligere. Kjøpte nye sko her forleden, burde beltet stå til disse skoene, eller er det viktigere at det passer til andre ting? Og hvor får jeg kjøpt et brukbart, stilig belte til ikke altfor mange grunker? Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Oko, tenkt å mekke meg et fancy belte, men skal ærlig innrømme jeg er rimelig amøbe på moter og har aldri brukt belte noe særlig tidligere. Kjøpte nye sko her forleden, burde beltet stå til disse skoene, eller er det viktigere at det passer til andre ting? Og hvor får jeg kjøpt et brukbart, stilig belte til ikke altfor mange grunker? Hvilke farge er det på skoene? Er skoene hvite så synes jeg ikke det er noe kult med hvit belte. Men er de svarte så synes jeg det er kult. Jeg er veldig tilhenger av å ha sin egen stil, og velge det man føler er kult på seg selv og kær man føler seg konfortabel med. Beltespenner.com er ei side å anbefalle. Har aldri handlet der før da jeg kun handler elvarer på nett. I vanlige butikker synes jeg urban og brandstad har kule belter.. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 De er svarte, hvite lisser og hvit såle. Takk for svar. Får vel sjekke Urban i morgen da. Noen andre butikker en de to som selger bra belter? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 For all del, ikke kjøp deg belter på hverken beltespenner.com eller urban! Der får du bare svineharry greier! Skal du ha et enkelt og greit belte til en billig penge vil jeg anbefale H&M, Zara eller en lignende butikk! Dersom du er villig til å gå litt opp i pris kan du egentlig gå så og si overalt som selger herreklær i litt høyere kvalitet.. Men det kommer jo selvfølgelig helt ann på hva du skal bruke beltet til! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg liker ToS sine belter. De har god kvalitet, og ser diskret, men bra ut. Jeg bruker alltid sorte belter, da det passer til det meste. Hadde jeg brukt hvite bukser, hadde jeg nok kanskje brukt hvitt belte, men det er ikke et problem for meg. Endret 7. mai 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Helst skal beltet være samme farge som skoene. Jeg skal innrømme at etter å ha kjøpt masse billige belter til sånn type 150 kr, på gata og i boder osv, har jeg helt sluttet med dette. Er det noe som er viktig for hvordan buksen sitter, hvordan du ser ut, osv, så er det et skikkelig godt belte. Jeg investerte i et dobbeltsydd skinnbelte til 700 kroner i Tyskland, og kunne ikke vært mer fornøyd. De greiene som selges på gata osv er ikke ordentlig. For det første er det ikke skinn, og for det andre så sitter de dårlig på kroppen. Hvis det så står at det er skinn, så er det løgn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Så lenge man kjøper beltet i en nogenlunde respektabel forretning kan man være sikre på at beltet er skinn, dersom de sier det i butikken. Et godt skinnbelte kan du få tak i så billig som 2-300 kr. hvis du er heldig! Og har man først kjøpt et belte av ekte skinn, så kommer det til å vare deg en stund:) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Som regel er det ganske lett å lukte om man har kjøpt skinn eller ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Som nevnt i en annen tråd, så er ToS et sikkert valgt. Enkle og billige belter. Hvit belte til hvit bukse? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Beltet burde være av sammme stoff og farge som skoene for å "binde sammen" antrekket. Jeg ville holdt det enkelt. Store og prangende belter derimot skaper for mye rot i antrekket. Endret 10. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ikke bare rot, men det trekker alt for mye oppmerksomhet fra resten av antrekket. Som sagt skal belte binde sammen antrekket, ikke skrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå