Predecessor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg betillte 1 stk. Samsung Syncmaster 172T fra It butikken i forrige uke til en hyggelig pris på kr. 5.430,- pluss frakt. Nå sjekket jeg prisen på skjermen igjen hos IT butikken, og nå var den plutselig steget med kr. 1.352,- Altså til kr. 6.782,- Dette skjønner jeg ingenting av, men muligheten for at de må kjøpe inn denne varen fra en annen distributør er jo til stede, og dermed kan prisen fort bli en annen. Jeg syntes dette er et ekstremt prishopp, men ingenting overrasker meg. Forøvrig er de ikke leveringsdyktige før 21/5. Til orientering så har MPX +100 stk. på lager til kr. 5.990,- Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har du fått ordrebekreftelse da? Om du har fått det, så kan de ikke endre prisen og du kan kreve å få den til 5430,- Lenke til kommentar
torrence Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 du tar nok feil der jah! http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=24968 Prisen er den samme som før: 5430,- men 172W derimot: 6728,- http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=37247 så alt er nok greit Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Jo da, jeg har ordrebekreftelse, men jeg vet med 100% sikkerhet at jeg sjekket riktig monitortype. Nå er prisen nede i kr. 5.331,- (3/5-03 kl 02:55). En annen sak, er at hvis du søker etter Samsung Syncmaster 172T i HW`s prisguide, så finner den ikke skjermen der. It butikken er forøvrig en merkelig webshop. De har svært lite på lager, og opererer med lange leveringstider. Jeg gjorde et forsøk på å bestille denne skjermen i mars, og fikk stadig vekk nye leveringstidspunkter. Til slutt gav jeg opp, og kansellerte hele ordren. Nå har jeg gjort et nytt forsøk, og leveringsdatoen er satt til 24/5 med forbehold. Nå ser jeg at de skriver at Du kan sannsynligvis ha denne varen senest... 20/5. Flytter de tidspunktet en gang til, slik de gjorde sist, så er det definitivt siste gangen jeg bestiller noe fra den kanten. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Eg har også planar om å kjøpe denne skjermen, og ville nok i dette øyeblikk ha valgt multicom. Dei har 1(!) på lager til en pris av 5599,- Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Eg har også planar om å kjøpe denne skjermen, og ville nok i dette øyeblikk ha valgt multicom. Dei har 1(!) på lager til en pris av 5599,- Takk for tipset om Multicom. Da er 172T skjermen avbestilt fra It Butikken i Danmark, og ny bestilt fra Multicom (fikk den siste). En ting, er det jeg som gjør noe feil, eller er ikke Multicom representert i prisguiden? Jeg gjorde forskjellige søk på forskjellige produkter i prisguiden, men Multicom dukker aldri opp. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Multicom er ikkje representert i prisguiden til hw.no nei, og det er heller ikkje den einaste butikken som manglar. Så av og til lønner det seg å kikke litt rundt på eiga hand og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå