Han2Solo Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Er det noen som vet med sikkerhet at Rockstargames kommer til å gi ut GTA3 til PC, og i tilfelle når? Finner ingen info om dette på deres hjemmesider, eller på noen Pc-game sider på nettet. HanSolo. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 har ikke hørt noe om gta3 på pc jeg heller, men fortvil ikke; vi får jo Mafia!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 joda.GTA3 kommer til pc, men om den kommer til norge gjenstår å se. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 GTA3 kommer til PC i siste halvdel av April, vi får da håpe at det kommer til Norge, og gjør det ikke det så har politikerne åpnet opp for at alle kommer til å laste det ned som warez! Lenke til kommentar
tnt Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 siste halvdel av april ja, 28-30 tror eg faktisk er korrekt... De må bare forby det.. Bryr meg lite, tror ikke det setter noen stopper for spillet uansett. Lenke til kommentar
dookie Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 det kommer den 15. April 2002 Forhåndsbestill kan du gjøre på akersmic.no Lenke til kommentar
Kane Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 vi har jo alltids the gathering da, for alle oss med isdn eller dårligere... lurer på om noen kommer til å brenne gta3 der jeg... =) Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Hvem bryr seg om når GTA3 kommer til pc...det eneste som teller er når det kommer ut som iso :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå