chris_83 Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Min bror sitter nå i nabo-rommet med trådløs mus fra logitech. Jeg skal kjøpe meg Trådløst optisk mus og tastatur. Det jeg lurte var om vil disse signalene oødelegge for hverandre?? Burde jeg velge en annen leverandør av utstyret?? Eller finnes det forskjellige frekvenser?? Thanks Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Ja, det går fint. De bruker forskjellige frekvenser. I umiddelbar nærhet av meg sitter det to andre med trådløs Logitech, og det er ingen problemer. Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Dette er da altså broren til "cgsimons". Spiller LAN med en venn akkurat nå og han kan ikke bruke musen sin på grunn av problemer. han har et trådløst tastatur også hvet ikke om det teller... Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 jeg kan ikke bruke musen min fordi Brugle har også en trådløs boks. Men tastaturet virker helt fint. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Tror det skal være mulig å skifte frekvens musen sender med. Sjekk manualen. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Så vidt jeg vet, så kan f.eks. Logitech bytte mellom 8 forskjellige frekvenser... Kan blir problemer på LAN. Men sammen med brodern bør det fungere OK. Mvh Guybrush Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Tror ikke jeg har manualen. Noe som har den og gidder og si meg hvordan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå