Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Venninda mi har møtt en gift mann som sier at han ikke har følelser for kona og at han har planer om å forlate henne fordi han er elsker venninda mi og vil være sammen med henne. Venninda min er klar for å bryte med han hvis han ikke går men vil vente på han hvis det er tjangse for at det kan bli de to. Dette sliter henne i stykker og jeg lurer på hvor stor tjangsen er for at en gift mann går fra kone og barn eller blir det bare med snakket. Kona vet at han er lei og hun vil for alt i verden ha en tjangse til for og prøve og reparere forholdet. Hvor stor er sansynligheten for at han kommer til og gå og hvor lenge bør venninda mi vente? Er det noen som har opplevd at han har gått eller er det bare noe dem sier for å holde på begge to? Hva skal til for at en mann forlater kone og barn? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kanonbra at han elsker venninna di allerede. Hvor langt har de to gått så langt, om du vet? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Så lenge de ikke har sex når han vil kan det være mer enn snakk. For han kan si det hun vil høre for å ligge med henne. Venninda di burde nekte han sex til han har bestemt seg. Så hun ikke bare blir en elsker på si. Endret 7. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mannen er bare ute etter å knulle, og sier alt for å nå målet sitt. Vi er noen svin. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja du har nok rett i det. Jeg tror og han lurer venninda mi trill rundt og at han lurer både henne og kona. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Be veninnda di om å skygge unna. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skal til for at en mann forlater kone og barn? Han må være ganske kald og følelsesløs. Utenom det skal det ganske mye til tror jeg. Dette lukter drama lang vei. Jeg ville anbefalt vennen din å holde seg langt unna. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hva skal til for at en mann forlater kone og barn? Han må være ganske kald og følelsesløs. Jaha, hva legger du i det? Jeg tror det er riktig av mange å ta det valget, alle parter tatt i betraktning. Endret 7. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skal til for at en mann forlater kone og barn? Han må være ganske kald og følelsesløs. Utenom det skal det ganske mye til tror jeg. Det er mer kaldt og følelsesløst å fortsette sammen med en kone han ikke elsker som blir holdt for narr syns jeg. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skal til for at en mann forlater kone og barn? Han må være ganske kald og følelsesløs. Jaha, hva legger du i det? Jeg tror det er riktig av mange å ta det valget, alle parter tatt i betraktning. Han må være kald, fordi han forlater barna sine. Og følelsesløs ovenfor både kone og barn, fordi han ikke har følelser for dem....?... Hva legger DU i det? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skal til for at en mann forlater kone og barn? Han må være ganske kald og følelsesløs. Jaha, hva legger du i det? Jeg tror det er riktig av mange å ta det valget, alle parter tatt i betraktning. Han må være kald, fordi han forlater barna sine. Og følelsesløs ovenfor både kone og barn, fordi han ikke har følelser for dem....?... Hva legger DU i det? Jeg mener jo at du tar grundig feil, men ga deg sjansen til å forklare deg. Den sjansen benyttet du dårlig Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Han puler venninna di og har kona si som trygg havn. Han kommer aldri til å gå fra kone og barn. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg mener jo at du tar grundig feil, men ga deg sjansen til å forklare deg. Den sjansen benyttet du dårlig Hei, jeg fikk en pakke i posten. Jeg tror egentlig den var til deg fordi den er full av WTF snakker du om? Du sier jeg tar feil, på min egen mening om noe. Og sier min forklaring av min mening er dårlig. Og det var alt liksom? Hva med å si hva du mener jeg tar feil på, og hvorfor? Morsomt i hjernen din much?... Ja det er kaldt og følelsesløst å gå fra noen fordi du er LEI. Spesielt når det er barn i bildet. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg mener jo at du tar grundig feil, men ga deg sjansen til å forklare deg. Den sjansen benyttet du dårlig Hei, jeg fikk en pakke i posten. Jeg tror egentlig den var til deg fordi den er full av WTF snakker du om? Du sier jeg tar feil, på min egen mening om noe. Og sier min forklaring av min mening er dårlig. Og det var alt liksom? Hva med å si hva du mener jeg tar feil på, og hvorfor? Morsomt i hjernen din much?... Ja det er kaldt og følelsesløst å gå fra noen fordi du er LEI. Spesielt når det er barn i bildet. Hehe, hvor skal jeg starte? Man kan være lei på mange måter, er det pga evigvarende krangling, mangel på respekt e.l. så er det ikke bare å lide seg videre i ekteskapet fordi noe annet ville vært kaldt og følelsesløst. Noen forhold går i dass og er nærmest umulig å rette opp. Da holder man ikke sammen fordi det liksom er det beste for barnet. Tror du det beste for barnet er å vokse opp i et hjem hvor mamma og pappa ikke kommer oversens overhodet? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, hvor skal jeg starte? Man kan være lei på mange måter, er det pga evigvarende krangling, mangel på respekt e.l. så er det ikke bare å lide seg videre i ekteskapet fordi noe annet ville vært kaldt og følelsesløst. Noen forhold går i dass og er nærmest umulig å rette opp. Da holder man ikke sammen fordi det liksom er det beste for barnet. Tror du det beste for barnet er å vokse opp i et hjem hvor mamma og pappa ikke kommer oversens overhodet? Jeg håper du vet at følelsesløst betyr "uten følelser" så det er akkurat riktig at han må være det for å forlate kona si. Og tro det eller ei er det mange som holder sammen fordi det er det beste for barnet, iallefall intill barnet er voksent. Nei jeg tror ikke det er det beste for barnet når mamma og pappa overhodet ikke kommer overens, MEN, jeg tror heller ikke det er det beste for barnet at pappa forlater familien. Og med tanke på hva OP skriver, siden han allerede har funnet seg en ny han allerede elsker er det tydelig for meg at han ikke har orden i sysakene sine. Så kanskje han er litt kald også. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, hvor skal jeg starte? Man kan være lei på mange måter, er det pga evigvarende krangling, mangel på respekt e.l. så er det ikke bare å lide seg videre i ekteskapet fordi noe annet ville vært kaldt og følelsesløst. Noen forhold går i dass og er nærmest umulig å rette opp. Da holder man ikke sammen fordi det liksom er det beste for barnet. Tror du det beste for barnet er å vokse opp i et hjem hvor mamma og pappa ikke kommer oversens overhodet? Jeg håper du vet at følelsesløst betyr "uten følelser" så det er akkurat riktig at han må være det for å forlate kona si. Og tro det eller ei er det mange som holder sammen fordi det er det beste for barnet, iallefall intill barnet er voksent. Nei jeg tror ikke det er det beste for barnet når mamma og pappa overhodet ikke kommer overens, MEN, jeg tror heller ikke det er det beste for barnet at pappa forlater familien. Og med tanke på hva OP skriver, siden han allerede har funnet seg en ny han allerede elsker er det tydelig for meg at han ikke har orden i sysakene sine. Så kanskje han er litt kald også. Med følelsesløst antok jeg at du mente at han hadde et hjerte av stein, og kun tenkte på seg selv. Jeg vil derimot si at det er en vanskelig avgjørelse å ta, men veldig ofte en riktig avgjørelse. For både foreldre og barn. Mine foreldre er skilt, og jeg er rimelig sikker på at det var det beste. Hvor ligger problemet i at den ene drar? Det er ikke en drømmesituasjon, men fortsatt bedre enn om det skal være konstante gnisninger mellom foreldrene. Hva med forholdet foreldrene seg i mellom? Skal de late som ingenting, hva med intimiteten i et forhold? Jeg er faktisk overrasket over at noen kan mene at man i nesten alle tilfeller skal holde sammen (går ut ifra at det er lov å dra hvis den andre er en voldelig psykopat) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om foreldrene er ulykkelige med hverandre vil barnet merke det, uten tvil. Det vil bli mye krangling og mye dårlig stemning. Barn er ikke så dumme som man skal ha det til, de merker slikt veldig lett. Og foreldrene må også tenke noe på seg selv og hverandre. De har også ett liv, som kan bli bedre for alle parter om de er lykkelige, adskilt eller ei. Mine foreldre er skilt, de er venner nå. Så langt man kan kalle det venner. Det merker jeg og brødrene mine også, og vi har det veldig bra. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er i hvertfall en bøtteballet uten like hun involverer seg i. Hadde jeg vært henne hadde jeg holdt meg totalt ute av situasjonen før han faktisk hadde tatt ut skilsmisse med konen og fått livet sitt som skilt på skinner. Ønsker han et noenlunde normalt forhold med ekskonen og barna sine så er det uten tvil best at hun holder seg ute en stund. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Denne problemstillingen får meg til å tenke på Sportygirl i ny rolle som venninne av elskerinnen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098792 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046113 Om ikke så er jeg ihvertfall overbevist om at trådstarter er den omtalte "venninna" i denne tråden Endret 8. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne problemstillingen får meg til å tenke på Sportygirl i ny rolle som venninne av elskerinnen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098792 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046113 Om ikke så er jeg ihvertfall overbevist om at trådstarter er den omtalte "venninna" i denne tråden Takk, jeg hadde tenkt til å kommentere det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå