Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=563032 Dette må vel være et av de mer absurde lovforslagene jeg har komt over. Lovforslaget blir etter min mening like feil og tåpelig som å forby fotball pga faren for holigens. Endret 7. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tråden flyttes til Oppslagstavlen i henhold til gitte føringer. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i forumet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg digger paintball, men jeg har absolutt ikke lyst til å flyge undt i rein gta stil og skyte ned folk med ordentlig våpen. Skal man forby painball av den grunn, så burde man jo forby alle filmer og spill det kan brukes/ses våpen i... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Filmsammenligningen duger ikke, da filmer ikke er interaktive. Og spill sensurerer vel tyskerne ganske kraftig allerede. Men jeg har heller ikke tro på at et slikt evt. forbud vil bety noe som helst mht. skolemassakrer. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=563032Dette må vel være et av de mer absurde lovforslagene jeg har komt over. Lovforslaget blir etter min mening like feil og tåpelig som å forby fotball pga faren for holigens. Da burde de også forby biler pga all forurensningen og faren for bilulykker Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Må vel også forby kampsport også. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vi bør vel forby barna å leke cowboy og indianer, da dette oppfordrer til rasisme og etnisk rensing. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi bør vel forby barna å leke cowboy og indianer, da dette oppfordrer til rasisme og etnisk rensing. Det høres ut som om du er svært sikker på at rasisme er galt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ser du så mye positivt i å behandle mennesker negativt fordi de har brun hud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå