Thoby Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja, da hiver jeg meg i ilden og skal style min Tzr Sykkelen ble kjøpt i fjor høst, da den var strøken Jeg var så dum og klarte å kræsje i vinter, og knuste hele høyrekåpen [begge kåpedeler vell og merke], men fikk det på forsikringen Nå er tiden inne for å style den opp ^^, Lager en liste over hva jeg skal gjøre; [x] = Gjort [/] = Holder på [] = Ikke påbegynnt Utseende; Svart racing gitter i alle kriker og kroker på sykkelen [/] Sote vindskjerm, fra innsiden [] Lakke passasjerbøyle, fothvilere svart - klarlakk [/] Lakke eksosanlegg [] Rød rimtape [] Dekktusj [] Skaffe Derbi GPR speil med blinklys i, og slå ut glasset i blinklysene framme - koble de til langlys, og ha angeleyes rundt [] Halogen pærer [] Kanskje kjøpe ny baklykt, no alla denne [] Motor; Airsal T6 Asso [x] 19 mm Dellorto [] Ublombert luftfilter [x] Ta plomben i reedventilen [] Kutte eksosanlegget i to, ta ut alt av plomberinger og sveise det sammen igjen [] Dreve om til fart [] Montere TP clutch [] Fikse oljelekkasje [] Kom med tips om hva som kan gjøres Update; 6, Mai TP clutchen fra SO er kommet Den blir kanskje montert i helgen, men oljelekkasjen skal fikses først Bilder av sykkelen slik den er i dag:) - Den trenger en vask - Til alle moderatorer, den er ikke registrert så den regnes da ikkje som moped og er dermed lovlig å trimme. Mvh; Thmma Endret 7. mai 2009 av Thoby Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nais... skal følge med her Gleder meg til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Nais... skal følge med her Gleder meg til å se det ferdige resultatet Eg og Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 du burde tegne over skilta dine:) Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 du burde tegne over skilta dine:) Done Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva skal du med skilt på en uregistrert sykkel da Men blir sikkert rått Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Hva skal du med skilt på en uregistrert sykkel da Men blir sikkert rått Fint med skilt? Håper på et bra resultat ja Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva skal du med skilt på en uregistrert sykkel da Men blir sikkert rått Dette er jo ein sykkel som blir stylet ingen grunn til å stenge tråden =) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Huh? Hvem sa noe om stenging? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ta plombene, skifte sylinder, dreve om til fart... Mange moderatorer er ekstremt følsome ovenfor trim, og tviler ikkje på at mange mener dette er god nok grunn til å stenge tråden Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Går så fint så Noen som har efaringer med porting? Lakk blir kjøpt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå