Gå til innhold

Intervju: Mannen bak Easy Peasy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heh, pokker at jeg valgte å legge inn eeebuntu da, og ikke easy peasy...

ikke det, ser nyeste krever en usb stick på 2GB for install, jeg har nok bare 1GB liggende...

og har nå uansett fått eeebuntu til å oppføre seg såpass at det nok ikke er noen stor grunn til å bytte...

Lenke til kommentar

Veldig bra intervju (som vanlig), Robin. Ser fram til å lese de neste. :D

Hva med å intervjue personer bak populære programmer som Firefox/Opera, GIMP, Amarok, Audacity, aMSN/Pidgin, OpenOffice.org, VNC, Evolution/Thunderbird... And the list goes on. :)

Når jeg tenker meg om, så hadde et intervju med folkene bak linuxversjonen av Opera vært veldig interessant. Her kan du jo til og med oppsøke dem på kontoret (hvis de har Linuxfolk i Oslo da)?

Lenke til kommentar
Veldig bra intervju (som vanlig), Robin. Ser fram til å lese de neste. :D

Hva med å intervjue personer bak populære programmer som Firefox/Opera, GIMP, Amarok, Audacity, aMSN/Pidgin, OpenOffice.org, VNC, Evolution/Thunderbird... And the list goes on. :)

Når jeg tenker meg om, så hadde et intervju med folkene bak linuxversjonen av Opera vært veldig interessant. Her kan du jo til og med oppsøke dem på kontoret (hvis de har Linuxfolk i Oslo da)?

Will do, men får vente til jeg er ferdig med Gentoo og Damn Vulnerable Linux... Oj, sa jeg det høyt? ;)

Kan prøve å kontakte Opera, men får uansett ikke møtt dem personlig før jeg dimmer i Juli ;) Mer Linux-stoff forstår jeg godt dere ønsker, da det har tapt seg siden ifjor. Dette har MYE med førstegangstjenesten å gjøre, og forhåpentligvis blir jeg litt mer aktiv når jeg dimmer. Da skal jeg ihvertfall begynne med testing av Linux-distribusjoner igjen, noe flere har savnet :)

I mellomtia må dere ikke være redd for å sende inn ønsker eller mail, selv om jeg ikke kan innfri ønskene med en gang, skal dere ikke se bortifra at jeg ser nærmere på det når jeg først får lite å gjøre :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal intervjue Opera vennligst still litt kritiske spørsmål rundt hvorfor Opera ikke er GPL/LGPL de har absolutt ingen grunn til å ikke gå LGPL på desktop nettleseren :mad:

Skulle også sett et lite kritisk intervju med noen bak Chrome og hvorfor denne ikke er kommet.

Samt Redpill linpro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...