THx1138 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har kjørt occt på min q9300 og får beskjed etter knappe 5 minutter at cpu#3 har en feil, deretter avsluttes testen. Jeg har kun kjørt cpu: occt, og ingenting er overklokket. Har det noe med at intels 4 kjerneprosessorer egentlig er 3 kjerner, men 'virtuelt' er 4 ? Eller har jeg faktisk en kjerne som ikke er helt god? Menes cpu#3 som den fjerde kjernen? Eller er det den tredje de refererer til? Vet den fjerde kjernen har noen grader mer enn de andre, 50°, men kun 3-4 grader. Men alle dukker opp; bios, oppgavebehandling, core cpu, cpuid hardware monitor pro. I occt vises det nå at cpu 1 har ca 16°, de andre 3 har ca 46°. Er dette en bug? Kjører OCCT v3.0.0. Takk for svar. Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Hmm, oppdaterte nå OCCT til 3.0.1, og etter knappe 2 minutter stopper den opp med en melding om at cpu #1 har en feil. Nå blir jeg alvorlig bekymret. Jeg får ingen blåskjermer, eller noe feil noe sted. Alt er stabilt og kjører optimalt. Hva skjer ? Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Tok å resatte bios, ser ut til å være løst nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå