-edvard- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Neineinei, på ingen måte Bare tenkte det var en butikk som kanskje hadde det. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Second that, men er det noen som vet hvor man kan få kjøpt beige og/eller blå linbukser? Har lyst på et par nye.Tror dere Bertoni har noen? Rask edit: Søkte litt rundt, og fant en tråd på mote.no. De fleste der pratet om linbukser fra H&M, noen som har erfaringer? Jeg er fornøyd med mine. Ålreit passform, komfortable. Har ikke fått brukt dem så mye ennå, men kvaliteten virker også ok. Vel verdt 250 penger i alle fall. Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva er linbukser? Kan ikke dette, hva er chinos? Noen som kan vise med bilder og forklarende tekst? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg trenger et par nye piquèer, og vel, jeg lurer på hvilke farger og evt anbefaling av merke. Jeg har fra før en vinrød lacoste og en brun WeSC (logoen syns heldigvis ikke ). Vil gjerne ha noen ny farger, kom med innspill! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 J.Lindeberg og Ralph Lauren har kvalitets piqueer. Fargene får du nesten ta på feelingen, som jeg gjør når jeg shopper. Evt de fargene du ikke har fra før i klesskapet. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk, geil @cristea, Linbukser er ganske enkelt bukser som er laget av lin. Enten 100%, som blir krøllete så og si før du har fått dem på, eller i en blanding 60-40 eller noe sånt, med for eksempel bomull. Buksene er veldig lette og behagelige å gå med om sommeren Bilder: http://www.skmenswear.com/skmenswear/Produ...~Discount~.aspx http://www.skmenswear.com/STARTERSITE/PROD...ANBNE_S08_F.jpg Chinos er bomullsbukser, og finnes i mange forskjellige farger. Jeg har ingen selv, men det er visst veldig "in" i år. Spesielt farger som rød/oransje og lyseblå. En del bilder: http://www.modo.as/index.php/cPath/36_54 Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk Linbukser så mye mer behagelige ut en chinos Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 @Hamar17 Kan varmt anbefale Polo Ralph Lauren, litt stive i pris (800,-), men de er absolutt verdt det. Gode piquéer, god passform og de holder formen kjempelenge. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Passformen på disse da? Regner med det er veldig dårlig, som alt annet derfra. Om man er ute etter et billig alternativ så kan H&M være et bedre valg. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Foretrekker H&M foran Dressman Takk for tipset om Ralph Lauren, har tenkt litt på det, men det er vanskelig å finne her. Må eventuelt bestille på nett Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk Det hadde jeg nesten glemt, hehe Det blir kanskje litt lettere å finne her i HAMAR (storbyen ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du bor i Hamar ja, hyggelig og fin by. Var innom en tur på sesjon for noen uker tilbake. Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk Det hadde jeg nesten glemt, hehe Det blir kanskje litt lettere å finne her i HAMAR (storbyen ) VIC i Torggata har ihvertfall J.Lindeberg. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jepp det vet jeg Lurer bare på om 4men i strandgata har RL Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk Linbukser så mye mer behagelige ut en chinos Chinos er mye mer casual og litt "røffere" enn hva linbukser. Anbefaler deg virkelig og prøve ut et par fra nn07, fantastisk gode. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor i Oslo kan jeg anskaffe meg chinos fra NN07? Er prisene stive der? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor i Oslo kan jeg anskaffe meg chinos fra NN07? Er prisene stive der? Prisene ligger på 999,-, du kan sjekke de ut på www.modo.as. Husker ikke i fargen hvor du får tak i de i Oslo. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå