bigggan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nettverk kortet mitt virker ikke og heller ikke Lydkortet, på grunn av manglende drivere Derfor kan jeg ikke koble til Windows update og oppdatere PC min... Kabel nettverket virker heller ikke :S Nettverkkortet er et TRENDnet TEW-421PC H/W:B1 Prøvde Vista driverne men den ville ikke instalere seg... Prøvd Google også men kanskje ikke søkt med de riktige orden Takker for hjelp! Fant dette: http://catalog.update.microsoft.com/v7/sit...aspx?q=Trendnet men vet ikke hva jeg skal gjøre med filene. :S Endret 7. mai 2009 av bigggan Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Se om du finner noen kompatible chipset-drivere til hovedkortet på hjemmesiden til de som lager maskinen/hovedkortet ditt. Mulig det vil ordne opp i problemene dine. Lenke til kommentar
Tityus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg måtte tvinge inn Vista driver til lydkortet mitt, pakket ut installasjonsfilene og viste til inf fila, fungerte fint hos meg. Går jo ann å prøve det. Lenke til kommentar
jollis Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nettverk kortet mitt virker ikke og heller ikke Lydkortet, på grunn av manglende drivere Derfor kan jeg ikke koble til Windows update og oppdatere PC min... Kabel nettverket virker heller ikke :S Nettverkkortet er et TRENDnet TEW-421PC H/W:B1 Prøvde Vista driverne men den ville ikke instalere seg... Prøvd Google også men kanskje ikke søkt med de riktige orden Takker for hjelp! Fant dette: http://catalog.update.microsoft.com/v7/sit...aspx?q=Trendnet men vet ikke hva jeg skal gjøre med filene. :S Henger meg på denne tråden. Har tenkt legge inn en oppdatering fra linken over. Får spørsmål om hvor jeg vil legge fila som skal lastes ned.Holder det å bare legge den på C. Eller bør jeg finne den eksakte plaseringen til de oppdateringene som allerede er lagt inn? Og er det noen som kan forklare meg hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå