Gå til innhold

Er Nokia 7250 for rett under 3000 et godt kjøp nå?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

har fulgt med temmelig intenst det siste halve året etter nyheter og slikt, og må si at jeg har sinnsykt lyst på en 7250. Når en kompis klarer å ordne den til rett under 3000 begynner det jo å bli aktuelt å kjøpe ( faren eier en telebutikk og det er gjentjeneste for at jeg bygde maskin uten honorar.)

 

Så spørsmålet er vel: Er den like bra som jeg tror den er?

 

Sleng på med noen erfaringer dere som har sikret seg denne råe mobiln.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
må nå si at jeg er kun etter nokia. liker ikke de andre. Har ikke noen annen grunn en at alle tidligere telefoner har vært nokia- å som det ser ut nå, så blir alle fremtidige telefoner nokia. hehe :p

 

 

Da ser det ut til at du allerede har svart på ditt eget spørsmål, ettersom det kun er Nokia som er aktuelt. Jeg er helt uenig, men det får være min sak.

Lenke til kommentar

Skal du ha Nokia er jo saken klar.

+ 7250 - Pent design, kamera, god størrelse og stereo radio

- 7250 - Mangler Blåtann

 

+ 3650 - Har så å si alle funksjoner (ikke radio...)

- 3650 - Et definitivt _ikke_ pent design, men du klarer siert å venne deg til det

Lenke til kommentar

Grunnen til at 7250 er dyrere enn T610 er jo at Nokia generelt er overpriset (bortsett fra 3650, som har en "nice" pris)

Grunnen til at 7250 er billigere enn 3650 er størrelsen og stilen... Jeg ville heller ha gått rundt med 7250-designet i lomma enn 3650-designet :wink:

Lenke til kommentar
Enig tadcomp :woot:

 

Men jeg tror 3650 har lavere pris enn bla. 7250 for den er veldig stor...Hadde de greid å presse en 3650 inn i et 7250 deksel, hadde den vært svindyr....

 

Tror ikke det hadde vert noe problem... Skjermen hadde kanskje blitt redusert men ellers er det ingenting som tar så stor plass som nokia skal ha det til. Til og med batteriet (som nokia har brukt mye plass og tyngde på før) er blitt lite og lett, så for meg er det egentlig uforståelig hvorfor nokia lagde 3650 så stor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...