Sewero Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg ringer lite pr. måned, ca. 10-15 min. Hender jeg sender litt over 200 mld. pr. måned. Jeg har Netcom Youngtalk nå, men telefonen jeg vil ha nå har ikke Youngtalk som 1 kroners telefon. Link til telefon. På forhånd takk, gjerne forklar hvorfor det abonnomentet passer meg. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg ringer lite pr. måned, ca. 10-15 min.Hender jeg sender litt over 200 mld. pr. måned. Jeg har Netcom Youngtalk nå, men telefonen jeg vil ha nå har ikke Youngtalk som 1 kroners telefon. Link til telefon. På forhånd takk, gjerne forklar hvorfor det abonnomentet passer meg. Jeg ville heller gått til netcom sine egne sider og sett på samme telefon. Da får du den til 1,- og med Flexitalk 99 (som vil si månedsavgift på 99). Det vil passe deg bra https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....d/8918/action/1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg 99,- å bruke av i måneden?? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, med FlexiTalk 99, så betaler 99,- pr. månde som en nedbetaling på telefonen, det du ringer kommer ved siden av, men i motsetting til YoungTalk hvor du får ringe for måndes beløpet betaler du bare 1/3 av minuttprisen. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dvs at du betaler 99 kroner i fast månedsavgift pluss minimumsbetaling på 99 kroner i måneden. Dvs at du minimum må betale 99 * 2 per måned! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Dvs at du betaler 99 kroner i fast månedsavgift pluss minimumsbetaling på 99 kroner i måneden. Dvs at du minimum må betale 99 * 2 per måned! Gjendler ikke minstefakturering kun utenfor bindingstiden? edit: Joda. Abonnementet har en minimumsfakturering på kr 99,- per måned utenfor avtaletid. Kilde: https://netcom.no/../flexitalk Endret 7. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Vil helst ha et abonnement som har en fast pris pr. måned lignende Youngtalk, slipper å få en skyhøy regning i slutten av måneden. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da er det nok bare YoungTalk som Netcom har og tilby. YoungTalk gir ikke like mye sponsing på telefoner som det mange av de andre abonnementene gjør. Finner du ikke den til kr 1,- med det abonnementet er telefonen for dyr til og selges til den prisen. Du kan eventuelt velge YoungTalk Pluss, som er YoungTalk x2. Betaler 400 pr. månde som du kan ringefor, men du får ringe for 0,99kr i steden for 1,49kr i minuttet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 299 kr er billig for den telefonen der med YoungTalk. Hvis du vil ha den ned i en krone må du gå for YoungTalk+ (400 å betale/ringe for hver måned) eller FlexiTalk99 som andre har nevnt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå