Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Leter etter filmer som har lignende plot som Never Back Down og Karate Kid, vet der er utallige filmer som ligner, men av en eller annen grunn kommer jeg ikke på noen... Altså ikke at filmene må handle om kampsport, men liksom hele den greia med new kid in town møter søteste jenta på skolen, som uheldigvis er sammen med bølla osv... Kan dere hjelpe meg? Endret 7. mai 2009 av Slettet+alsdf Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=E5m8qaJdoJk Ski School Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha rått! Keep em' coming! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bruk Anbefalingstråden, plix... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bruk Anbefalingstråden, plix... Vil ikke si denne tråden hører hjemme der, jeg spør ikke etter anbefalinger her... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Neivel? Du spør bare etter titler helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Anbefalingstråden: Trenger du anbefalinger? Post her!I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Ikke svar i slike tråder, henvis brukere til anbefalings tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg