Schweigaard Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Får opp dette når jeg sender inn forespørsel om reperasjon på nettet. "Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende:" Ringte til support, og de sa det var pga jeg brukte gmail adresse, og at det ville funke hvis jeg skifta til hotmail/live, noe jeg gjorde. Jeg fikk også et random nummer av han, som jeg ikke helt skjønner hva jeg skal bruke til? (Irriterende med svensk support, er så lett å misforstå hverandre.) Skifta altså til en liveadresse, men får opp nøyaktig den samme feilmeldingen nå også? Noen som kan tenke seg hvorfor? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fikk akkurat det samme jeg også så jeg ringte og sleit meg gjenom en samtale med ei svensk dame. Det nummeret du fikk var sikkert et referansenummer. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ringte opp igjen og da fiksa de det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå