Gå til innhold

Får ikke sendt 360 til reperasjon


Anbefalte innlegg

Får opp dette når jeg sender inn forespørsel om reperasjon på nettet.

 

"Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende:"

 

Ringte til support, og de sa det var pga jeg brukte gmail adresse, og at det ville funke hvis jeg skifta til hotmail/live, noe jeg gjorde. Jeg fikk også et random nummer av han, som jeg ikke helt skjønner hva jeg skal bruke til? (Irriterende med svensk support, er så lett å misforstå hverandre.)

 

Skifta altså til en liveadresse, men får opp nøyaktig den samme feilmeldingen nå også? Noen som kan tenke seg hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...