Gå til innhold

Antivirus for Windows 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Norton Antivirus 2009.

Var veldig skeptisk til det før jeg installerte det, grunnet erfaringer med tidligere Norton produkter, men i Antivirus 2009 har de virkelig klart å lage en veldig lett klient som bruker lite resurser og lite minne.

Fungerer så langt uten problemer med Windows 7 64-bit.

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

norton 360v3 har del småbugs ennå så ville ikke kalt den helt kompatibel ennå though

sonar slår seg av hele tiden og må laste ned virusdefinisjonene manuelt

får også driver blocked due compability

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Jeg bruker Norton Antivirus 2009.

Var veldig skeptisk til det før jeg installerte det, grunnet erfaringer med tidligere Norton produkter, men i Antivirus 2009 har de virkelig klart å lage en veldig lett klient som bruker lite resurser og lite minne.

Fungerer så langt uten problemer med Windows 7 64-bit.

Jeg har problemer med at "Advanced protection" ikke står "on" til enhver tid, noe Norton AntiVirus 2009 klager på?

Har forsøkt mye rart for å rette på det uten hell? Fungerte fint med diverse BETA builds men ikke med RC?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fullversjonen av AVG Anti-Virus Network ED har helt siden buildt 7048 funket fjell for min del i x64.

Lenke til kommentar

Det følger med en F-secure pakke med NGT-bredbåndet mitt, men jeg tar ikke sjansen på å installere det sånn uten videre. Det er NGT-tilpasset med logo og jazz, hakke helt trua ;)

Kanskje AVG er like greit, fungerte utmerket i XP32.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til AVG 8.5 free i Win7 x64. Har prøvd å installere både C++ 2005 og 2008 redist, i både x86 og x64 versjoner, men får fortsatt side-by-side errors. Ingen som vet noe her da? alle andre vare ber meg installere c++'05redist, som tydligvis ikke fungerer...

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til AVG 8.5 free i Win7 x64. Har prøvd å installere både C++ 2005 og 2008 redist, i både x86 og x64 versjoner, men får fortsatt side-by-side errors. Ingen som vet noe her da? alle andre vare ber meg installere c++'05redist, som tydligvis ikke fungerer...

Jeg klarte ikke å installere den gamle AVG som fungerte fint på W7 beta. Jeg lastet ned den siste ( avg_free_stf_en_85_325a1500 ) og det gikk fint på W7 RC1. Dette "funker" foreløpig, men er ikke hel og fin, fordi W7 gir en merkelig error at "AVG is on but reporting its status to W7 in a format that is no longer suportet. ... bla bla". Vi får se om dette er noe noe M$-luleri for å øke antivirus-salget, eller AVG kan fikse dette etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

"To antivirusprogrammer i samme PC kan skape konflikter, mener Microsoft."

Arsæll Bendiktsson, har du noe imot Microsoft?

Eller er det bare jeg som synes oppbyggingen din var litt vel uheldig?

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...