Gå til innhold

Call of duty: World at War - lagg og hakking!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettop CoD:WaW og lasta ned de aller nyeste patchene. I tillegg har satt alle "setting'a" ned på det laveste som er mulig, men likevel hakker spillet når jeg spiller.

Jeg har prøvd alt jeg komme på for å fikse det, men ingen ting fungerer (har prøvd og oppdatere drivere og skjermkort).

Er det noen som har en idea om hvordan jeg kan få fiksa dette? Pc'en min er mere en god nok til å skulle kunnne spille spillet uten noen problemer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nettop CoD:WaW og lasta ned de aller nyeste patchene. I tillegg har satt alle "setting'a" ned på det laveste som er mulig, men likevel hakker spillet når jeg spiller.

Jeg har prøvd alt jeg komme på for å fikse det, men ingen ting fungerer (har prøvd og oppdatere drivere og skjermkort).

Er det noen som har en idea om hvordan jeg kan få fiksa dette? Pc'en min er mere en god nok til å skulle kunnne spille spillet uten noen problemer

Kom med PC Specsa dine du :)

ang. Lagging kan det være pga internet tilkoblingen din som ikke er god nok.

Lenke til kommentar
Ikke som jeg vet, men du har prøvd å skru av V-Sync og/eller dual videocard?

jupp, har prøvd alt:P men har av en eller annen grunn blitt bedre i det siste. det hakker bare innimellom :thumbup: men det er jo nok til å plage meg noe helt forferdelig^_*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...