The Stig Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Et av tidenes mest etterlengtede spill kan trolig overlates til historiebøkene. Les mer Lenke til kommentar
Johari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 kjipe greier, etter 12 år med utvikling Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kommer garantert et nytt selskap som plukker opp spillet. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kommer garantert et nytt selskap som plukker opp spillet. ja men tvilsomt at det vil leve opp til forventninger. Men tiden vil vise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette burde strengt talt ikke komme som noen overraskelse på noen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "Im not gonna kick ass and chew bubblegum" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 De må kun hatt småtterier til inntekt de siste tolv årene, så det er ikke vanskelig å skjønne at pengekassa måtte gå tom en gang etterhvert som DNF aldri ble ferdig. Litt kjipt er det jo å ikke få se hva de faktisk har drevet på med alle disse årene, men noe dypt savn er det tross alt ikke. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Svært synd. Hadde virkelig gleda meg til DNF, men neida. Kom forresten over en interessant artikkel her: http://gamingisstupid.com/2009/05/06/the-c...-story-revival/ 90% sikkert at det er kødd, men morsomt å lese uansett. EDIT: Leste nettopp den siste delen av "historien", 100% kødd, garantert. Endret 7. mai 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen overraskelse nei, men synd at det ikke kom ut for de hadde satt en rekord i allefall. Men antar den kreftkureringsdelen ble litt for hard for 3D Realms Litt tragisk også at Duke røk, hans karakter er definitivt av ett stivt kaliber og sjelden vare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det positive ved dette kan jo som nevnt over her, være at en annen produsent kan kjøpe opp spillet og faktisk få det ferdig i stedet for å pille seg i nesa i 5 år til. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Så vidt jeg har forstått så gav 3drealms vekk et halvferdig Prey til Human Head Studios, og resultatet var jo ganske bra. Håper virkelig de klarer å få til noe lignende med Duke Nukem. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var Duke Nukem så inmari bra i sin tid at vi trenger DNF? Det har tydeligvis ikke vært 12år med konstruktiv utvikling, da hadde vi sett og hørt masse fra den kanten. Dessuten har teknologien utviklet seg så mye på disse årene at hele konseptet sannsynligvis bare har vært å kaste flere ganger. Klarer man ikke å få noe ut av 12år så har ikke spillet livets rett. Det er i alle fall min personlige mening. Mye annet moro. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Duke Nukem definerte klisjeaction, bedre spill fra gamle tider var det få av. Duke Nukem var med sin bad ass humor selve grunnpilaren for mange spill. Synd at det gikk som det gikk men ikke for å være hovmodig; hva sa jeg? En gang måtte det gå skjeisen. Som jeg sa i et tidligere innlegg, de kom til å gå konken om de ikke fikk ut et spill snart og slik gikk det dessverre. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 It's gonna take forever. "Im not gonna kick ass and chew bubblegum" "but I'm all out of gum..." For håpe at Croteam snart kommer med Serious Sam III i det minste, som er litt i samme sjanger. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har nok nevnt dette pussige sammentreffet før: Duke Nukem Forever = DNF = "Did Not Finnish" Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Er det mulig utviklerne tok tolv års pause? Endret 7. mai 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For de som likte Duke Nukem 3D vil jeg anbefale EDuke32 sammen med High Resolution Pack, det er ganske moro i nettverk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hmmm. Overrasket? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg må si respekten jeg hadde for 3drealms forsvant for mange år siden grunnet en særs arrogant holdning fra sjefen selv. Hvem som helst kan lage trailer og skjermbilder. Det hele har ordet patetisk stemplet over seg. Jeg synes synd på de som mister jobben på grunn av dette, men jeg har ingen sympati med 3drealms som spillskaper. De har skapt særs lite de siste årene. Nuvel..adios DNF. Pfft. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 In development... Forever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg