Tele-Harry Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Oops, leste første innlegget lit nøyere og så at det var lyden han hadde problemer med :oops: Da er det trolig AC3 dolby codecen han trenger (også kalt codec 2000) Men ikke fortvil, den kan finnes her http://www.moviecodec.com/download/codecs.shtml den også. Alle disse forskjellige svara er litt forvirrendes, så jeg lurte på om noen kunne fortelle meg om følgende spørsmål: 1. Dere sier slett alle codecene (DivX, osv.), dette forstår jeg ikke. Skal jeg slette HELE divX? 2. Har lastet ned zip filen som inneholder AC3 codecen, hvis jeg legger denne i xxxxxx, vil alt virke fint igjen da? (I tilfellet, hvor skal den legges) Takk for svar! :wink: Lenke til kommentar
lan x Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Last ned "nimo codec". Søk på google Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Last ned "nimo codec". Søk på google Viss bare noen kunne sagt vilken av dem jeg skulle velge (jeg la en link lengre opp i posten), så kan jeg jo selfølgelig gjøre det. [offtopic]Ps! Zimon: Takk skal du ha! Jeg lastet ned Ad-Aware 6, og tok et scan. Satt med pop-corn og brus å bare så på mens Gator ble så å si KNUST! Haha, morsomt... det var virkelig entertainment tusen takk (fant noe dritt fra web3000 også, men det har jeg ikke peiling på )[/offtopic] Edit: Tenkte meg det var for godt til å være sant... jeg leste i et K-blade engang at Gator selvlager seg seg selv viss du prøver å slette det.. dette viste seg å være rett... :x :-? Edit IGJEN: Det ser ut til at Ad-aware bare setter filene i karantene, er dette rett? Fordi jeg kan søke på GMT eller Gator å finne masse filer.. men viss jeg scanner enda en gang med AA finner den dem ikke, noe jeg tror den ville gjordt viss den ikke allerede har "slettet" dem.. Da lever jeg videre i håp om at Gator er ute av funksjon for nå.. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg la akkuratt inn AC3, som du sa Josef, dette funka ikke. Win Media Player fortalte meg forresten at jeg trenger VidX for å spille av disse filmene.. hva må jeg slette for å kunne installere dette (viss jeg må slette noe i det hele tatt..) Altså det tidligere spørsmålet: 1. Dere sier slett alle codecene (DivX, osv.), dette forstår jeg ikke. Skal jeg slette HELE divX? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg vil gjerne ta sjangsen til å takke alle som kom med forslag og hjelp i denne posten. Problemet er nå over, ettersom alt jeg trengte å gjøre var å legge inn VidX. Tusen takk skal dere ha Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 "ikke prøv med divx"???????????????????? Uansett, vet du ikke hvilken codec du trenger så er det bare å dl nimo codec pack, er ikke sikker om versjon 5 build 8 er den siste men trur det... For ørtende gang, nimo suger, Xvid-codecen der er jo helt grønnjævlig, last ned ffdshow, den har alt du trenger. Og for guds skyld IKKE last ned nimo. AtW Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 "ikke prøv med divx"???????????????????? Uansett, vet du ikke hvilken codec du trenger så er det bare å dl nimo codec pack, er ikke sikker om versjon 5 build 8 er den siste men trur det... For ørtende gang, nimo suger, Xvid-codecen der er jo helt grønnjævlig, last ned ffdshow, den har alt du trenger. Og for guds skyld IKKE last ned nimo. AtW Det "grønnjævlige" Xvid-programmet er det som reddet skinnet mitt, så drit å dra.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 "ikke prøv med divx"???????????????????? Uansett, vet du ikke hvilken codec du trenger så er det bare å dl nimo codec pack, er ikke sikker om versjon 5 build 8 er den siste men trur det... For ørtende gang, nimo suger, Xvid-codecen der er jo helt grønnjævlig, last ned ffdshow, den har alt du trenger. Og for guds skyld IKKE last ned nimo. AtW Eneste som suger med nimo er spy-ware, og det fjerner du lett.. den inneholder ffdshow også... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det "grønnjævlige" Xvid-programmet er det som reddet skinnet mitt, så drit å dra.. Jaja, sorry at jeg prøvde å hjelpe deg da, ikke klag til meg når du får grønnskjær og igjenhengende frames på Xvid-filmene dine. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Eneste som suger med nimo er spy-ware, og det fjerner du lett.. Xvid-codecen med nimo suger, hvis du avinstallerer det drar det med seg masse lydcoedcs det ikke skal dra med seg, nimo har tilogmed føkket opp lyden på spill, alt man trenger er i ffdshow og ac3, så jeg ser ikke poenget med å installere nimo, når det finns MYE bedre alternativer som er like enkle. AtW Lenke til kommentar
aschj Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 XviD er ikke 'bedre' enn Div.X 5. Det er derimot gratis å bruke, derfor samler 'warez'-industrien seg om den. En kan selvsagt diskutere hvor bra det er at de gir ut filmer som er kopibeskyttet (av lov), og at når de først gjør noe så ulovlig, hvorfor ikke svindle Fraunhofer også... Vel, de har hederlige motiver for det de gjør. RIAAs motpart innenfor film har slutta å jakte på warez-pirater for de har innsett at de tjener på deres virksomhet. Mange mange flere får sett filmene deres og viss de liker dem kjøper de dem gjerne på DVD uansett. Forresten, noen som trekker en parallell mellom Oppenheimer fra RIAA og Oppenheimer som er det mest kjente av de som fant opp atombomba? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå