outern Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har problemer med dvd spillern min. Endelig fått opp den gamle dataen min. har en Hå dvd writer dvd300i. Problemet er at den vil ikke lese dvd cd-er har prøvd med drivere på hp hjemmesiden men klarer enda ikke finne det jeg setter i spillern. Står bare som om jeg ikke skulle ha satt i noen ting.. Noen ider på hva dette kan være? Sitter å venter på å instalere GTA 4 smile.gif Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slik ble min gamle også. Den leste CDer uten problmer, men DVD er ville den ikke ta. Er det noe av det "tekniske" som kan ha blitt ødelagt? Lenke til kommentar
outern Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Tror ikke det. Den har stått på gangen i 2. etg siden sist jeg brukte den 1-2 år siden. Da virker den fint. Slik ble min gamle også. Den leste CDer uten problmer, men DVD er ville den ikke ta. Er det noe av det "tekniske" som kan ha blitt ødelagt? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det meste av datautstyr slutter og fungere en gang.... Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan hende det er noko galt med lesehodet.. Du kan prøve sende e-post til HP og høre med dei. Du skulle vel eventuelt kunne klage på produkt som ikkje holdt så lenge som det burde? Som sånn midlertidig løysning kan du jo, om du har ein annen pc med dvd-spiller i nærheten prøve dette: 1. Om pcene er på samme nettverk, kan du dele dvd-spilleren på pcen som den funker på, men den bærbare. Deretter kan du åpne dvd-en over nettverket og prøve. 2. Lage ein ISO-fil av GTA 4 plata di flytte den til den bærbare pcen og bruke daemontools for å kjøre den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå