abene Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ferske tall fra IBM viser at bildebasert spam er på vei tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spam? hmm, mener å huske jeg fikk noe sånt rundt årtusen-skiftet. /s Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 alt går nå i spam-boksen alikevel Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvem i huleste bruker epost ... det er så 1997 Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har aldri fått noe spam på min e-post Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Joda, jeg har fått noen bilde-spams i det siste på en av mine e-poster hos start.no. Irriterende, men jeg går til mottiltak og varsler riktige legg i ruten på e-posten. Om det hjelper? Vå får se, men regner meg at abuse-kontoen til nettleverandørene blir såpass masete etterhvert at de VIL stenge ut spammerne :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå