StorPeder Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 En kamerat har en maskin med et hk som støtter kun ddr 2100 minne. han har en brikke på 512 MB fra før, men har nå mulighet til å skaffe seg en svinebillig brikke til. Problemet er at den nye er en 2700-brikke. Kan disse to brikkene kjøres sammen på et slikt hk, uten at hele driten skal svis og brennes? (at 2700-brikka blir klokket ned, eller no) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 det kan funke, sjekk om noen har kjørt det hk med raskere brikker. (review eller forums) - google Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen HK kan være sære, ihvertfall hvis det er uorginal ram. Men i utgangspunktet kan du kjøre enn PC3200 på et PC2100 kort... Det eneste som er forandret på brikkene er frekvensen de takler. -- Morten Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det skal fungere, de fleste brikker er bakoverkompitable (skriveleif?) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det skal fungere, de fleste brikker er bakoverkompitable (skriveleif?) det er vel ikke brikkene det kommer an på, men hk? jeg har en skikkelig dårlig erfaring med asus nforce1 matx kort, det ville ikke ta twinmos pc2700, hadde twinmos pc2100 ståendes fra før av. det var no' lort Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 så vidt jeg vet, så blir begge brikkene kjørende på pc 2100 fart da.. men stapper du i en 2100 brukke i et hk som kjører på pc 2700 fart da blir den ene brikken ganske stressa, med andre ord ikke bra.. men sånn du skal ha det vil jeg tro fungere fint Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg har en skikkelig dårlig erfaring med asus nforce1 matx kort, det ville ikke ta twinmos pc2700, hadde twinmos pc2100 ståendes fra før av. det var no' lort Noen er vel mer kresne en andre Har ikke hørt om noe slikt til Asus og Abit hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå