CrazyDog Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er på utkikk etter ett meget billig lysstativ som er minst 2 meter høyt. Jeg har funnet et eksempel her: http://www.mpex.com/browse.cfm/4,4729.html Også Adorama har tilsvarende lysstativer helt ned til 29.90 dollar. Problemet er at frakt fra disse butikkene til Norge blir minimum 60-80 dollar, noe som fordyrer dem betydelig... Så jeg lurer på om noen vet om butikker i Norge (helst Oslo) som selger slike billige lysstativer... Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) www.gadgetinfinity.com selger slike light stands, har selv kjøpt et par stk på 2 meter, 20$ for stativet og 21$ i frakt - ca 260-270,- Har handlet endel ting fra dem, kun positive erfaringer hittil. Ca 1-2 uker levering. Evt. har du kaffebrus.com fra sverige, men er dyrere.. Endret 7. mai 2009 av jvc1986 Lenke til kommentar
CrazyDog Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Takk for svar! Begge ser ut til å være bedre alternativer enn det jeg har klart å finne selv. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvis billig er målet så er nok Gadgetinfinity et veldig bra alternativ. Jeg kjøpe min Manfrotto 001b fra Adorama nylig (tror den er så vidt 2m, men de har en del mye lengre der også). Men Manfrotto er jo ikke akkurat billig - det merkes, både på bankkontoen og på kvaliteten. Det stativet virker uødeleggbart (i likhet med "Lite-Tite"-paraplyadapteret, som forøvrig anbefales på det varmeste). Tror B&H hadde blitt billigere, men de hadde ikke paraplyene jeg var ute etter på lager. - Koffein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå