Trikrin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I XP eller Vista er dette veldig enkelt. Høyreklikk på mine dokumenter og velge bytt plassering. Men hvor gjør du dette i Windows 7? Lenke til kommentar
Saiadin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Høyreklikk på documents, velg properties. Kan legge til flere mapper og fjerne dem, alt ettersom hva du føler for. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Høyreklikk på documents, velg properties. Kan legge til flere mapper og fjerne dem, alt ettersom hva du føler for. Dette legger bare inn en "peker" til noe du vil inkludere i "Libaries". Hvis du lagrer med default-plassering fra et program i Seven vil fila lagres i: C:\Users\navnetditt\My Ducuments. I XP kunne jeg flytte "My Dokuments" og default-plassering fra programmer ble: \\serveren\users\navnetmitt. (Nettverksserver) Lenke til kommentar
Saiadin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Legg inn den plasseringen du vil lagre i, f.eks. D:\dokumenter Merk den og klikk på "set save location". Da har du satt den som default-save-plassering. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Set save ja :-) Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå