Beef Supreme Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En onsdag å skformidag satt jeg på skolen pcer, og prøvde affe en fasit på den neste matte tentamen. Ikke så uhorvelig vittig, men morsomt at personen klarte å bomme med 36 tegn ^^ Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En onsdag å skformidag satt jeg på skolen pcer, og prøvde affe en fasit på den neste matte tentamen. Sånn, faktisk Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jah^^. Rettskrivingen var ikke helt på topp heller Endret 7. mai 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det kan man godt si. Forstår egentlig godt at denne personen hadde behov for en fasit Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, det der skjer ofte. På laptop hvertfall. Lenke til kommentar
The King Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det der er ikke så ille, når man en nær touchpadden plutselig og musen er markert ett annent sted så... Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skjer hele tiden på min acer, utrolig kjipt når man skriver lengre tekster. Vanskelig å merke om man ikke ser på skjermen når man skriver. Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skrev mye feil på acer laptop'en før jeg fant den "lås touchpad" knappen Genial knapp! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg skrev mye feil på acer laptop'en før jeg fant den "lås touchpad" knappen Genial knapp! Please tell Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 fn+ LÅSEKNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg skrev mye feil på acer laptop'en før jeg fant den "lås touchpad" knappen Genial knapp! Please tell Som han forrige sa, fn + låseknappen. Symbolet ser slik ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå