bjartesi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg prøver å definere en button som default i en windows forms applikasjon. Har lett under properties for button men finner ikke ut at jeg kan bruke noe av det. Jeg vet at i wpf så er det bare å merke av for is default i properties for den aktuelle button. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva mener du med default? Mener du at samme hvilken control du er på i formen og f.eks trykker på enter så skal knappen aktiveres? Isåfall må du sette propertien AcceptButton på Formen til å være den aktuelle knappen. Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det var det som var problemet ja....takk for hjelpen! Jeg prøver å definere en button som default i en windows forms applikasjon. Har lett under properties for button men finner ikke ut at jeg kan bruke noe av det. Jeg vet at i wpf så er det bare å merke av for is default i properties for den aktuelle button. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå